News:

No significant change

Main Menu

Här vare dött

Started by Mr_Pyro, December 19, 2006, 00:06:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr_Pyro

Vart har alla tagit vägen, är väldigt tyst på forumet:-Z

Sitter alla och spelar morrowind, eller?

/Mr_Pyro

Brat

-Brat

Dubble0zero

Jo, lite dött är det nog...
Men det blir säkert bättre om ett tag, om inte annat när ArmA släpps... :)
...000... =)

Rivvern

Fullt upp med julen och flytten och jobbet.. Ja... Har spelat mycket Live For Speed det senaste.

Control87th

Det är nog flera år sedan nu, som vi diskuterade den minskade aktiviteten först... i början sa alla att allt är bra, inga åtgärder behövs... nu är det dött och är det någon som numera påstår att det är en tillfällig svacka?

:-OO

Vad vill vi?

-Ett forum där det snackas lite allmänt om simulatorer?
-Ett forum där vi snackar lite allmänt om millitära saker?
-Ett forum där vi snackar om flyg? racing.....
-Ett forum där vi snackar om träffar, LAN och flyguppvisningar mm?
-Ett forum där vi snackar om att lira simulatorer och samordnar lirandet?
-....
-
-
-

Whatever, jag har helt tappat sugen på att försöka få till en ändring/förbättring, jag håller mig till att vara en stolt medlem av GGG :-OO :D
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

Dubble0zero

Jag sa aldrig att det var nått tillfälligt, och jag måste säga att även om det här forumet inte är så aktivt numer så är det fortfarande trevligt att läsa och skriva på...

Däremot så tror jag att det kommer att bli mer aktivt när ArmA släpps (om folk nu skaffar det),  det kanske inte varar lika länge som för OFP, och det kanske inte blir fullt lika aktivt som det en gång var, men mer aktivitet än nu blir det nog...
...000... =)

Horizon

QuoteOriginally posted by Control87th

Det är nog flera år sedan nu, som vi diskuterade den minskade aktiviteten först... i början sa alla att allt är bra, inga åtgärder behövs... nu är det dött och är det någon som numera påstår att det är en tillfällig svacka?

:-OO

Vad vill vi?

-Ett forum där det snackas lite allmänt om simulatorer?
-Ett forum där vi snackar lite allmänt om millitära saker?
-Ett forum där vi snackar om flyg? racing.....
-Ett forum där vi snackar om träffar, LAN och flyguppvisningar mm?
-Ett forum där vi snackar om att lira simulatorer och samordnar lirandet?
-....
-
-
-

Whatever, jag har helt tappat sugen på att försöka få till en ändring/förbättring, jag håller mig till att vara en stolt medlem av GGG :-OO :D

Ser ut som en bra lista där uppe ctrl. Och jobbet som en GGG sköter du med bravur. :D

Själv slutar jag spela EVE om några dagar så ni ser mig nog här lite oftare än tidigare. Ser fram mot släpp av ArmA och lite co-op. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Phlerp

QuoteOriginally posted by Horizon

Själv slutar jag spela EVE om några dagar...
Jaha.. just när jag kommit igång då.
Fast ska jag vara ärlig så har jag inte varit så aktiv de senaste veckorna, så om både du och Baloo slutar så har jag inte så mycket anledning att fortsätta heller.