News:

No significant change

Main Menu

Här vare dött

Started by Mr_Pyro, December 19, 2006, 00:06:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Dubble0zero

...000... =)

Horizon

Hehe, tack för visdomsorden. Det ska bli spännande det här. Känner mig rätt förberedd (så mycket förberedd som man kan vara utan att egentligen veta ett skit om vad som håller på att hända), men lite överraskningar blir det väl. Har ställt in mig på att det blir hålligång och mindre fokus på mina egna intressen under typ 20 år eller nåt, mer kan man väl inte göra just nu. Jaja, spännande tider stundar. Tid för uppånervända världen är andra halvan av mars. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Brat

Om det räckte med 20 år, du har just fått livstid grabben! :D Nä, nu skall jag inte måla fan på väggen. Jag har tre stycken 8, 13 och 19. Och som tonårsförälder så är jag naturligtvis ansedd som dum i huvet, men jag tar det på rätt sätt, det är MITT PRIVILEGIUM att som tonårsförälder VARA DUM I HUVET! :) Men när 8 åringen fortfarande vill ha en kram så känns det precis som det gjorde första gången. Det är ett liv att leva, med såna som till 95% av tiden bara älskar dig! Välkommen i skaran och lycka till!
-Brat

Horizon

Haha, skönt sätt att se på saken. Ska hålla det i åtanke. Tackar! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

granQ

ett tips tror funkar bra apropå sånt där..

förklara gärna det för era barn också, var en mamma som berättade att när ungen ville gå på bio sa hon "är det ok om jag är en sån där töntig mamma som hämtar er 22.00?"

För då visar man att man inte är dum i huvudet, utan förstår att man är töntig osv men att man ändå har någon anledning och inte bara dum.. om ni förstår vad jag menar. Själv hade jag en barndom helt utan töntiga föräldrar.. alltid glada, trevliga och typ "men skall du inte gå ut festa?" osv..

däremot nu när man är snart 23 och pappa tycker att animerade bilder med ljud osv är dö häftigt. (tänk er gubbe 50+ som precis kommit igång med videokamera, powerpoint och windows movie maker). Får dock ge han cred för såg proffsigt ut idag.. men känns ändå lite pinsamt ;)
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

bALoO

QuoteOriginally posted by granQ
Det sköna med NOSIG är att man kan vara helt insnöad på soldatlir och så vips blir man tipsad om ett ubåtslir osv men slipper läsa om tex quake.

Oj, och jag som precis dragit in ezQuake. Men jag använder det bara som terapi och avslappning när lillan har somnat på kvällen så det kanske är lugnt ändå?
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Phlerp

QuoteOriginally posted by bALoO

Oj, och jag som precis dragit in ezQuake. Men jag använder det bara som terapi och avslappning när lillan har somnat på kvällen så det kanske är lugnt ändå?

Avslappning? Låter som att ett koffeinpiller fungerat bättre som avslappning. ;)

Dubble0zero

Eller så måste man kanske inte "spela" såhär...
;)

(jaja, jag vet att det visserligen är CS han spelar, men fortfarande)
...000... =)