Flaming cliffs köpes

Started by Sticky, July 28, 2006, 21:06:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sticky

Undrar om nån tröttnat på flaming cliffs o vill sälja mig sin skiva till ett bra pris?

En till fråga: Nån som vet hur man får LOMAC att sluta crasha?

Rivvern_

QuoteOriginally posted by Sticky


         

En till fråga: Nån som vet hur man får LOMAC att sluta crasha?

Jag kontrar med, Hur får man LOMAC att flyta när man kör kampanj? Spelar ingen roll om jag kör allt max eller på low...

Sticky

Nevermind, jag har beställt den nu. Hoppas det löser alla krasher..

Phlerp

QuoteOriginally posted by Sticky


            Nevermind, jag har beställt den nu. Hoppas det löser alla krasher..
Varifrån?

Rivvern_

Jag har beställt ifrån Webhallen för 199:-. Men det verkar inte dyka upp. Jag ringde och frågade vad som var tokigt. De svarade att de väntar på leverans och det kan dröja tills de har en ordentlig order att printa ut. Så.. Jag vet inte.. Beställ från webhallen så jag får mitt nångång..  :D

Sticky

Jag beställde mitt ex från rcsimulations.com Det gick väldigt snabbt, bara några dagar, jag bad om att få det levererat med "Royal Mail" eftersom jag inte är hemma och kan öppna dörren för frakt till dörren, som är deras normala frakt. Med royal mail så kommer det med posten istället. Och billigt också, kommer inte ihåg hur mkt det kostade men jag minns att jag tyckte det var billigt. När man fyller i beställningsformuläret kan man skriva att man vill ha det via royal mail i fältet för övriga kommentarer. Lycka till!

Sticky

Mitt tips till dig Redriver är att avboka om du kan, och beställa från rcsimulations istället, med royal mail, för det tog bara några dagar som sagt, beställer du imorn har du den i brevlådan innan helgen.

Sticky

Jag har letat, men kan inte hitta kvittot, tänkte att ni kanske vill veta hur mkt det kostade. Men jag beställde en fredag och fick det i brevlådan på onsdagen veckan efter!