News:

No significant change

Main Menu

Magnus på turné i USA

Started by Magnus, March 07, 2006, 01:41:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Andreas

The power of Google. :D

"och där de åstadkommer en ödemark, kallar de det 'fred'"
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

Den här gången var det faktiskt inte jag som fick tråden att spåra ur. Ville bara säga det. :)

Alea acta häst.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

QuoteOriginally posted by Phlerp


            Vadan denna vurm för rommare på dina avatarer horizon?

Jo, det är så här:

Orsak 1

och

Orsak 2

och

Orsak 3

Du vet hur det kan bli. Typ "Strength and honour" och allt det där. Det går väl över när jag svänger över i pacifism igen och tycker att romarna var ett jävla pack som åkte runt och tvingade sin fred på allt och alla. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Andreas

Horiz, är Gladius MMA den klubben du tränar på/i/med/tillhör?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

QuoteOriginally posted by Andreas


            Horiz, är Gladius MMA den klubben du tränar på/i/med/tillhör?

Svar: Jesus Abraham.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Phlerp

#45
QuoteOriginally posted by Horizon

Du vet hur det kan bli. Typ "Strength and honour" och allt det där. Det går väl över när jag svänger över i pacifism igen och tycker att romarna var ett jävla pack som åkte runt och tvingade sin fred på allt och alla. ;)

Då får jag passa på att rekomendera den här. Som även finns i en billig Pocketversion.
Och jag antar att det är överflödigt att rekomendera den här som även går på den här kanalen som är något mer lättilgänglig i Sverige.

Måste avsluta med att påpeka att vi i vår "civilisation" är rena barbarerna. Vi sitter till bords, vi bär byxor och en del av oss odlar skägg. För att inte tala om vårt användande av bokstäver som tex K och J

Horizon

Hehe, tack för tipsen. Rubicon står nu på önskelistan hos Bokus. Angående general Sulla, så är han i allra högsta grad med i handlingen i boken Roms portar. :)

Angående Rome så väntar jag på att den ska börja sändas på Z-TV eller om det var Kanal 5. Skulle tydligen ha premiär i april eller maj där. Borde bli ett schysst veckonöje.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

#47
Vad gäller 39:orna så heter ensitstestflygplanen 39-1, 39-2 o s v.

39-1 lekte jordfräs.

39-101 och 39-102 var de första seriekärrorna som levererades till FMV.

39-101 blev även den provkärra så småningom, massa fina bilder på saker jag skrivit instruktioner för hängande på den här och var på nätet.

39-102 var VTOL-varianten.

Edit: Notera även nya signaturen! ;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus