News:

No significant change

Main Menu

Magnus på turné i USA

Started by Magnus, March 07, 2006, 01:41:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

Bilderna var lätta =) Men icke desto mindre trevliga att vila ögonen på.

Horizon, nåt i stil med killen i slutet på Dr. Strangelove or How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb? :P
snappahead

Bax

Jag fattar inte riktigt hur dom kan ha senaste varorna på display, dom kostar ju miljarders milijarder och borde vara i luften - eller é det mockups???
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

Horizon

QuoteOriginally posted by griffin

Bilderna var lätta =) Men icke desto mindre trevliga att vila ögonen på.

Horizon, nåt i stil med killen i slutet på Dr. Strangelove or How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb? :P

Precis vad jag tänkte på. Gärna med den där sköna sången nynnandes i bakgrunden. :)

Bax:\> Jag tror de är gjorda av ståltråd och papier maché... typ. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Magnus

QuoteOriginally posted by Bax

Jag fattar inte riktigt hur dom kan ha senaste varorna på display, dom kostar ju miljarders milijarder och borde vara i luften - eller é det mockups???
mvh
Bax

Det är inga mockups,, dock är ju 99% uttjänade grejjer förutom F22:an kanske.

Magnus

QuoteOriginally posted by ctrl

Har inte vi en massa gamla bomber vi kan bygga om och mao. bara köpa styr/riktdelar?

Ingen aning faktiskt.

Horizon

Jag trodde Paveway III var ganska ny, men den kanske blev pensionerad när JDAM dök upp. Men samtidigt tycker jag att det borde finnas användningsområden för dem båda beroende på eventuell störning från fi.

ft

Underbar film som nyligen införskaffades på DVD. Skulle det finnas DVD-tittarmöjlighet i Halmstad... ? :)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

QuoteOriginally posted by ft

Underbar film som nyligen införskaffades på DVD. Skulle det finnas DVD-tittarmöjlighet i Halmstad... ? :)

Gärna, så får vi lite fler sköna movie quotes i stil med "Gentlemen, you can't fight in here. This is the war room!"

:D