News:

No significant change

Main Menu

Magnus på turné i USA

Started by Magnus, March 07, 2006, 01:41:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Rivvern_

*suck* Vad vore en resa till National Museum of the United States Air Force. Alldeles långtråkig tjatig och otrevlig, och och och alldeles underbar!!

griffin

snappahead

Horizon

Ja för mig skulle dagen vara räddad bara jag fick se en M-118 bomb i verkligheten. 895 kg Tritonal... ahh... *suck av vällust* :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Magnus

Räcker den här bilden på M-118 eller vill du ha bilder ur andra vinklar?

Ska dit imorgon igen för att kolla på Red Flag Imax filmen (jorå varje flygmuseum av dignitet har ju ett eget cosmonova)

Kanske inte ska nämna att de har en hangar till där de har alla Amerikanska experimentplan genom tiderna.. ni vet de som börjar med X...  

Inte för att jag egentligen är så flygtokig som vissa här men man kan inte låta bli att bli imponerad över vad de har åstakommit sedan bröderna Wright.. vars cykelaffär ligger precis här också och är museum.

Dayton the birthtown of aviation skryter de med.. men nog får man ändå hålla bröderna Wright lite ansvariga.

Horizon

QuoteOriginally posted by Magnus

Räcker den här bilden på M-118 eller vill du ha bilder ur andra vinklar?

Den bilden har jag vilat ögonen på "jag-vet-inte-hur-många-gånger". Tyvärr ger den ingen känsla av storlek. Jag vill ha en där du sitter ovanpå bomben och vevar med en cowboyhatt! :)

Vill du göra mig riktigt glad skaffar du fram en bild eller film där man ser tryckvågen som bildas när man drar av en sån där rackare. Ja, jag vet att jag är konstig. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ctrl

Precis, det har hänt att du efter att ha drägglat över vapen i timmar slängt ur dig en massa pacifistsvammel, du e konstig ;)
Control
87th Stray Dogs VFW

Magnus

Här kommer en lite gissningslek..

Lite rolig bild, inte så svår att lista ut dock!

Magnus

Eller denna kanske :)