News:

No significant change

Main Menu

Magnus på turné i USA

Started by Magnus, March 07, 2006, 01:41:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Andreas

#48
QuoteOriginally posted by Magnus


            Förresten. Kan verkligen rekommendera IMAX filmen Red Flag - Fighter Pilot. Efter att ha sett den i deras IMAX (Förresten när jag blir stor ska jag ha en egen IMAX salong) så måste jag faktiskt om man bortser från det vanliga Amerikanske patriotiska - Min farfar var stridspilot och nu är jag det och cirkeln är sluten och alla gråter tjohoet - erkänna att det innehöll en hel del fräcka flygscener.


Är det denne månne?
http://www.amazon.com/gp/product/B000A2XB9K/ref=pe_ar_A2Z2TEU1RNZW8Qd2B000A2XB9K/102-1895483-7338546?n=130
Jag fick den som ett "tips" från Amazon.com i e-posten.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Fluff

QuoteOriginally posted by ft


           
Edit: Notera även nya signaturen! ;)

Den är noterad :). Men vad är det meningen den skall betyda och inte minst, vilket språk är det?  :D :D


(Gör allt för att hindra tråden att spåra på igen)
Odi profanum vulgus, et arceo

Horizon

Budord 1:

"Kraftigt urspårade trådar skola ej spåra på igen"

:D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Magnus

QuoteOriginally posted by Andreas


           
QuoteOriginally posted by Magnus


            Förresten. Kan verkligen rekommendera IMAX filmen Red Flag - Fighter Pilot. Efter att ha sett den i deras IMAX (Förresten när jag blir stor ska jag ha en egen IMAX salong) så måste jag faktiskt om man bortser från det vanliga Amerikanske patriotiska - Min farfar var stridspilot och nu är jag det och cirkeln är sluten och alla gråter tjohoet - erkänna att det innehöll en hel del fräcka flygscener.


Är det denne månne?
http://www.amazon.com/gp/product/B000A2XB9K/ref=pe_ar_A2Z2TEU1RNZW8Qd2B000A2XB9K/102-1895483-7338546?n=130
Jag fick den som ett "tips" från Amazon.com i e-posten.

Japp!

Magnus

#52
Förresten! Ge fan i min tråd!

Tillbaks till ämnet. Står en B-49 utanför där vi jobbar. Hur många motorer har den?

Tjuvgoogla inte nu!

Står en gammal rostig Phantom bredvid.. varför ska Phantom se så ledsen ut bakifrån.

Mupp

Hur många motorer har den?  <-- Typisk kuggfråga! Inte en enda, dom är urplockade!

Varför ska Phantom se så ledsen ut bakifrån. För att rödingarna (eller fienden för stunden) ska känna empati och ge fan i att skjuta ner den.

Förresten är jag lite intresserad av det här med kampsport. Vad testar man när man är för gammal och har för dålig motorik? Sumo?

Horizon

QuoteOriginally posted by Magnus


            Förresten! Ge fan i min tråd!

Tillbaks till ämnet. Står en B-49 utanför där vi jobbar. Hur många motorer har den?

Tjuvgoogla inte nu!

Står en gammal rostig Phantom bredvid.. varför ska Phantom se så ledsen ut bakifrån.

Gissar på tre motorer på B-49'an bara för att vara lite assymetrisk. Angående F-4'an så kan jag inte förklara hur ingenjörerna tänkte, men jag gissar att den ser ledsen ut för att stabilisatorerna (heter det så?) hänger sådär sorgset neråt. Men din kommentar säger nog mer om dig själv än om F-4'an tror jag. Hur mår du Magnus? ;)

Mupp:\> Testa judo eller ju-jutsu (och man är aldrig för gammal (gammalt djungelordspråk)).
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ctrl

För att den får för mycket rollstabilitet annars?
Control
87th Stray Dogs VFW