News:

No significant change

Main Menu

LAN i Halmstad

Started by Swebeast, January 10, 2006, 22:38:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Swebeast

QuoteOriginally posted by ft


            Börjar köra ihop sig rätt bra här. Jag kan nog inte stå kvar på 100%-listan längre... :(

Det blir lätt så när man är beroende av andra...lite av en dominoeffekt :-/. Hoppas ändå att så många som möjligt av er som har anmält sig kan komma...detta ser ju ut att kunna bli rekord vad gäller antal deltagare (ja ja jag vet att jag sagt så vid tidigare LAN men nu ser det faktiskt riktigt bra ut!)

Åker till Tyskland imorgon bitti och stannar till söndag, trevlig helg allihop!

/Swebeast

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

bALoO

#249
Hmmm ... har för mig att jag har ett GForce 4600 i burken på vinden så om det nu skulle kunna vara till någon nytta så kan jag ju alltid plocka med det. Gick ju bra att lira IL2 på en gång i tiden så det borde väl funka nu med kan man tycka.

[edit] Då det är ett PCI-kort som behövs och jag har ett AGP-kort så går det ju inge bra så glöm allt jag sa.[/edit]
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Runar

Hej Grabbar!

Jag har varit borta ett tag. Imorgon åker jag till Tyskland och kommer tillbakar på torsdag. Jag kan inte komma då pga min sambon blir nog inte så glad. Men jag kommer på fre och framåt. Bor som sagt i Halmstad på Kärleken nära och bra. Min fråga är hur kommer jag in genom vakten? Har de våra namn på en listan?

Jag har endel TEs till Falcon AF om ni behöver några.


MvH
Runar

 

Bax

Runar: Eftersom du inte varit med på LAN i Halmstad tidigare så måste du skicka PM eller mail till Swebeast med ditt namn och personnr. Vi planerar att dra igång Falcon scenariet på Fre morgon så kom tidigt. Vi planerar för en minikampanj bestående av 8 TE's.
mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Obizzz

QuoteOriginally posted by Bax
Runar: Eftersom du inte varit med på LAN i Halmstad tidigare så måste du skicka PM eller mail till Swebeast med ditt namn och personnr.
bax

om du undrar varför så är det för att vakten ska släppa in dig på FMHS
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Runar

#253
Hejsan!

Jo, jag vet jag har undervisat på FMTS så det var därför jag undrade.

Jag ska skicka ett PM med min info. Eftersom jag bor i Halmstad så undrar jag om jag ska släpa med mig något extra, skärmar eller dyligt?

Vilken tid blir det på Fre morgon eftersom jag lär ju komma lite tidigare och bygga upp mina grejer.

MvH
Runar

ft

#254
Har inget med transport att göra. Det är mer det där med livet i övrigt som också skall hinnas med. Jag var som sagt iväg förra veckan och bodde i samma kaserner i Halmstad (två nätter, resten av veckan i skogen i det underbara vårvädrets djupsnö och (!) ösregn...) vilket inte gör att man får mer gjort hemmavid och på jobbet tyvärr.

Jag tror nog jag är nere på 2% sannolikhet, tyvärr. Sorry, tur det är många andra!

Nästa gång... ! :)

Mvh,
  /Fredrik

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Gothen

Hejsan jag vill anmälan till LAN i Halmstad.

Kan göra en liten presentaion av mig själv.
Kille som är 31 år bor i centrala Halmstad har börjat flyga IL2 nyligen.
Jag känner Salsam, Zazlam och Saslam(Predator) sedan länge. Har säkert träffat några andra av er innan. Flygit en del på WW2-online och tyckte det var kul, där efter har börjat med IL2 där det händer saker när man trycker på avtryckaren.

Jag ska spela IL2 och jag kommer inte sova över.

Mvh Magnus `GothenÃ,´ Nilsson

PS. Ligger i hård träning på nätet, (Zazlams order)