News:

No significant change

Main Menu

LAN i Halmstad

Started by Swebeast, January 10, 2006, 22:38:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Runar

Lysande, då kommer jag. ;-)

/Runar

ctrl

En liten rapport från falcongruppen:

Vi har pratat story, TE/Campaign mm. Och bestämt att vi kommer att köra TE. Vårt mål är att hinna köra 8 seriösa TE på detta LAN.

Våra tankar är att köra dessa missions på fredagen och lördagen. Vår preliminära plan är att sent på torsdagskvällen köra ett installationstest/utbildningsmission.... Vi skall fundera lite mer på om det är realistiskt med åtta missions, vi vill gärna höra om planer på aktiviteter (typ kolla Torstens Sim och så) på fre/lör...

Vi hoppas att vi som tämligen exklusivt tänker flyga Falcon på fre/lör kan få sitta ifred i den ena lektionssalen (men naturligtvis med en nätverkskabel till andra rummet så att de som vill vara med på enstaka missions får möjlighet till det)

Hoppas detta är ok med arrangörerna och alla deltagare.

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Min personliga plan är att dyka upp på torsdag fm. och packa ihop på söndag fm. Jag kommer förmodligen bara flyga Pacific fighter på torsdagen och ev nått mission på söndag fm.
Control
87th Stray Dogs VFW


ctrl

En post mest för mig själv... Vilka som meddelat intresse i tråden (själva eller av andra):

Swebeast
Predator/Saslam
Salsam
RedOne

Horizon
Griffin
RedRiver
Lupson
Obizzz
Mr Jim
Phlerp
KeyCat
BaloO
ft
Doc
Andreas
Mupp
Fluff
Dubble0zero
Zipman (1dag)
Runar

Bax
Ctrl
Slammer
Maverix
Zebra

tot 26st 060201
Control
87th Stray Dogs VFW


Rivvern_

Du kan lägga till en intresserad kille som kallar sig Larry. Han flyger troligtvis inte Falcon.

Andreas

Ctrl, kommer du att flyga ner och i så fall kan man reservera en plats redan nu?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

ctrl

Förmodligen kommer jag att flyga ner (Handlar i princip bara om det kommer att finnas plan eller ej) Som tidigare pax har du första tjing. Men jag vill inte börja ta upp intresseanmälningar ännu... så alla andra, hold your horses :)
Control
87th Stray Dogs VFW


Horizon

Jag tänker inte hålla några hästar utan bokar genast en rundflygning á la förra gången vi var uppe och skumpade. :) Finns säkert några till som kan tänka sig att ta en tur så att priset blir lagom.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Obizzz

tja t ex jag som också var med sist :D
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst