News:

No significant change

Main Menu

LAN i Halmstad

Started by Swebeast, January 10, 2006, 22:38:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ft

Och utan galningar som rammar en på finalen! :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Swebeast

QuoteOriginally posted by ctrl

Vi hoppas att vi som tämligen exklusivt tänker flyga Falcon på fre/lör kan få sitta ifred i den ena lektionssalen (men naturligtvis med en nätverkskabel till andra rummet så att de som vill vara med på enstaka missions får möjlighet till det)

Oj oj oj här var det redan indelning i A- och B-lag :p. Självklart är detta OK.

Har precis flyttat in i nytt hus och sitter på en sunkig teleuppkoppling men bredbandet lär bli inkopplat den 20 februari....längtar. Hoppas ni har överseende med den sporadiska informationen angående LAN:et men frun har prioriterat mina aktiviteter (vi köpte ett "nyckelfärdigt hus" - hoppades på att det fanns "inredningsfärdigt" också men tji fick jag :p )

/Swebeast

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Torsten

QuoteOriginally posted by RedRiver


            Ehm? Var det inte den vi testade i senaste Halmstads lanet?

Om så är fallet så vore det sktikul att se den igen. Med lite mer fungerande mjukvara!  :D


Bara nästan..

Förra gången såg den ut så här:



Nu ser den ut så här...
Nosig forum

Torsten HÃ¥kansson

Rivvern_

Ahaa... Fattade inte att det va "samma" simulator..  :P

griffin

QuoteOriginally posted by ft


            Och utan galningar som rammar en på finalen! :D

Förstår inte voae deu proater om :D

Torsten. Kul att se att du kommit så långt, skall bli ett sant nöje att studera det i detalj om tillfälle ges!
snappahead

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Control87th

- Att Falcongruppen gjorde en lyckad testflygning igår.
- Att Falconplaneringen går bra.
- Att jag planerar att gå med i Hässlö/Västerås flygklubb för att ha fler plan att välja på.

:D
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Dubble0zero

Hässlö/västerås... nice... då kanske man ses nått, jag bor här i västerås nu för tiden... :)
Sen när/om jag börjar med att ta flygcert, det får framtiden utvisa...

För övrigt låter det bra att LAN planeringen går bra... ;)
...000... =)