News:

No significant change

Main Menu

LAN i Halmstad

Started by Swebeast, January 10, 2006, 22:38:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Andreas

Allt det där låter kanon!

Jag håller min Falcon-installation varm här hemma om kvällarna.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Rivvern_

QuoteOriginally posted by RedRiver


            Mat.

Jag jobbar på Mårdskog och Lindqvist (Matgrossist i Jönköping och Norrköping). Om vi är intresserade av att handla något, tex hamburgare, korv, pålägg, och mycket mer så kan jag ordna det. 10% rabatt. Det är ju dock fin kvalitet och kostar kanske lite mer än på Willys.

När det börjar närma sig ska jag börja kolla upp utgångna datum och motsv. Då kanske jag kan få med mig lite. Ska se om ML kan vara intresserade av att sponsra med något. Har inte varit i företaget mer en ett 1/2 år så jag vet inte riktigt vad de säger om sånt.

Kan vi uppskatta hur många vi blir? 20-25-30?

Mr Jim

RedRiver>Det där låter ju super! Kanske bör lägga det under planerings-"topicen"
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Björn E

Jag hänger gärna med på LAN:et, förutsatt att det finns möjlighet att ordna med samåkning från Umeå. Jag tvivlar på att min gamla skruttsaab orkar ända till halmstad, och buss känns inte som en möjlighet med en dator som handbagage.

Om ni fortfarande behöver en hub så har jag nog möjlighet att ordna en med 32 portar.

ctrl

Då är ni två från Umeå... tåg kanske är ett alternativ, från Stockholm verkar det gå flera transporter så därifrån lär det gå att samordna något.

Vi har flera ggr. försökt få till Lan norr om Halmstad men inte ens till Göteborg eller Jönköping lyckades vi få någon uppslutning... söderkisarna har vuxit fast i myllan så det blir rejäla resvägar för alla norrut.  :-/
Control
87th Stray Dogs VFW


Horizon

Dags att damma lite här också. Ville bara säga att jag flyger jaktfalk som aldrig förr och serberna är arga som bin och skjuter fan och hans moster efter mig. Men jag ger dem sakta men säkert på nöten. (sorry Maverix ;))

Nu till dagens fråga. Ska jag ha wienerkorv eller sån där "Gröna slaktarn-korv" med mig? Den första brukar vara grym vid grillning (särskilt om den inmundigas med en lagom stor klick potatissallad), men den andra är nyttigare? Ska jag gå på Folkhälsoinstitutets rekommendationer eller ska jag "köra en Horizon"? Tilläggas skall att jag tänker äta minst en styck Ambrosiatårta om dagen. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Maverix

Nemas Broblemaz Horizon;)

Maverix

Dubble0zero

Horizon, det är klart att du inte ska offra smak för nyttighet...
Om du nu känner dig onyttig så kan du ju ha lite BRAK för dig själv innan vi drar igång flygandet... ;)
...000... =)