News:

No significant change

Main Menu

LAN i Halmstad

Started by Swebeast, January 10, 2006, 22:38:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maverix

QuoteOriginally posted by Horizon


           
QuoteOriginally posted by Phlerp


            Dags att sätta dig ner och lyssna på och plugga in radarsignaturerna;)

Finns väl inte mycket som kan få nackhåren att resa sig som knastret från en MiG29:as radar. Skulle väl möjligtvis vara följande:

beep beep beep beep beep... "buddy spike!"... beep beep beep bipp bipp bipp bipp... "Horizon sluta skjuta på egna flygplan!!!"

Hmm... jag har faktiskt bara en (1) friendly kill och den berodde på en trasig AMRAAM. Maverix har också en friendly kill och den berodde på... öhh... tja... hehe... :)

Nu är du tjaskig Horizon:D

Swebeast

QuoteOriginally posted by Bax


            Keycat: jag tycker vi har varit ganska eniga i inställningar för Il2. Controls förslag med valfri cockpit vy i Co-op men ON i Force on Force låter bra. Jag tycker dock att padlock skall finnas men om möjligt med dom begränsningar du har nämt tidigare.
mvh
Bax

Jag tycker att vi slår hål på äggets botten.......(Gullivers resor rules):D :D

/Swebeast "som för övrigt inte har några fler förslag" :)

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

ft

Vind och turbulens på är trevligt även i skitväder. Har folk ingen chans att försöka starta igen kan det dock vara en god idé att stänga av vinden i skitväder. Det är alltid någon som lyckas krascha i starten. De som inte har riktiga pedaler får ett elände.


Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

ctrl

Men ft, du som flyger i verkligheten, nu gör du mig besviken :-OO :-OO :-OO
Vill du ha vind som tvingar dig att trycka på fel pedal jämfört med i verkligheten???
Control
87th Stray Dogs VFW


ft

Fungerade rätt sist jag provade... men det är bra länge sedan. Det har buggats sönder med andra ord, roder in i vinden?

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Lupson

Inställningar:

Falcon: 100% realism, men givetvis external views on så man kan ta fina screenshots.

IL2: Cockpit on/off spelar inte så stor roll, även om jag tycker det är roligare med "off" eftersom avsaknad av 6DOF gör det orealistiskt jobbigt med skymmande delar av cockpit. Gällande labels vill jag ha relativt snälla inställningar så man slipper komma så förbaskat nära innan man vet om det är en fiende eller vän jag jagar efter.

Så jag vill köra cockpit off och snälla labels, men det är inte så värst noga faktiskt. Jag får väl tjacka mig en riktig Track-IR till LAN:et kanske...
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Runar

Hejsan!

Hej har visst missa detta roliga. Bor själv i Halmstad och undrar om det är ok att anmälla sig så här sent?

Jag kommer hem från Dresden den 13 men på fredag och söndag kan jag vara med om det är okej för er?

MvH
Runar

ctrl

Jag misstänker att "vi" accepterar anmälan tills ca en kvart innan vi packar ihop för att åka hem ;)
Control
87th Stray Dogs VFW