News:

No significant change

Main Menu

LAN i Halmstad

Started by Swebeast, January 10, 2006, 22:38:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

HotShot

Om någon försöker ansluta just nu så går det INTE för jag säkerhetskopierar nuvarande installationer och drar igång dom så snart jag kan igen. :-Z
/HotShot

Mupp

QuoteOriginally posted by Horizon
... när jag kommer ner

Där blev jag tvungen att tänka efter. Och slutsatsen blev: Nej, jag var inte vaken på geografin i mellanstadiet, för jag visste helt enkelt inte var Halmstad låg. Det var ju jättelångt bort. Du kan nog åka med mig, FT, jag lär behöva lite sällskap om jag ska behålla förståndet så långt i Volvojäveln.

ctrl

Uppdaterad post mest för mig själv... Vilka som meddelat intresse i tråden (själva eller av andra):

Swebeast
Predator/Saslam
Salsam
RedOne
HotShot
Simon
Runar

Bax
Slammer
Maverix
Zebra

Horizon
Lupson
Obizzz
Phlerp
BaloO
Fluff

KeyCat
Doc
Zipman (1dag)

Dubble0zero
RedRiver
JustinCase
Larry

ft

Mr Jim
Björn E
Mupp
Andreas
Ctrl

tot 30st 060327 (om inte febern lurar mig)

Hm, max 5 från sthlm och sen ft i Linköping... en extra apch vore inte så dumt... Jag är en 95% igen, dock inte riktigt på 99 nivån ännu... Ska kolla in priser mm. det kanske löser sig när prislappen kommer :-/

Ett problem med att vi har lan så många dagar är att jag förmodligen kommer att få betala för två timmar som inte flygs. Hur är intresset för rundturer i Halmstad. Tre pers som betalar 300-400 bagis för ca en timme?
Control
87th Stray Dogs VFW


Dubble0zero

Hmm, nu vaknade jag till också...
Borde inte jag passera linköping på vägen ner?
I sånafall så kan ju FT åka med mig...
*kollar kartan*
Jovisst... det är på den väg jag hade tänkt mig...
...000... =)

Horizon

Mupp:\>> Du är inte ensam. För ett par år sedan hade vi ett LAN där bjoernen var med och lirade. Han flög med ctrl från Sthlm till Halmstad. En vecka efter lanet skrev jag hur trevligt det hade varit _nere_ i Halmstad och bjoernen svarade i tråden att han trodde att han hade varit uppe i jämnhöjd med Luleå eller nåt sånt. :D

ctrl:\> Jag åker gärna på rundtur, men 300 kronor är nog max vad jag som fattig student kan punga ut med. Hoppas det räcker om vi blir några stycken (vet att Åbiz är intresserad).
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Dubble0zero

#221
Jag är intresserad av att flyga lite också...
...000... =)

Obizzz

japp som hårisånten säger så har ju jag sagt att intresse för lite riktig flygning finns fast då får du sitta bak den här gången Erik ;)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Horizon

QuoteOriginally posted by Obizzz


            japp som hårisånten säger så har ju jag sagt att intresse för lite riktig flygning finns fast då får du sitta bak den här gången Erik ;)

Skräddaren säger nej. Bestämt nej. Det är fram eller inget som gäller för mig om jag ska lägga ut så många pengar. Eller ja, vi kan ju brottas om det också. Det är ett annat alternativ. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names