News:

No significant change

Main Menu

LAN i Halmstad

Started by Swebeast, January 10, 2006, 22:38:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern_

FT. Bil utgår från jönköping! Plats finns!

griffin

Tack!

Senast jag hade jobb på detta viset var mer än ett par år sen så jag lovar, för mig är det allt utom "som vanligt" ;) Finns det en skugga av chans att åka, om jag så måste åla fram så kommer jag :D
snappahead

Mupp

Troligen kommer jag att åka bil ner från sthlm, men om jag åker som en eller två är lite oklart. Men det borde finnas plats för nån, även om jag inte vet så pass att jag kan lova jättemycket än.

Andreas

Kan jag vara stand by hos dig Mupp om inte Ctrl ska åka?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

ctrl

Jag ska försöka få besked på fredag så att jag kan bli en 99%are igen :)
Control
87th Stray Dogs VFW


Mr Jim

Jag är också intresserad av plats i bil från stockholm. Såklart dela på bensinkostnader etc
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Swebeast

QuoteOriginally posted by RedRiver


            FT. Bil utgår från jönköping! Plats finns!

He he på tal om "utgår"; en skröna som går på jobbet om en "kollega" som varje gång han var ute på kommendering fick traktamente - på lönelappen står det då "Traktamente utgår med x kronor". Då sa han till frun -"Jaha, då utgick traktamentet denna gången också, suck" och så behöll han själv pengarna i smyg :-/  Ja...ni fattar nog ;)

Vad gäller planering inför LAN:et får jag pinsamt nog erkänna att det inte har legat högst på priolistan men jag är helt övertygad om att så länge Falcon/IL2-gänget knackar missions och teknikansvariga skramlar ihop Simm minnen så kommer det att gå jättebra!

Boende är ordnat i kaserner med plats för 250 personer :D.


Det jag behöver nu är (via PM):

NAMN (OCH NICKNAME)
PERSONNUMMER
REGISTRERINGSNUMMER PÅ FORDON NI KOMMER MED (flygplan inkluderat, ctrl)


på er som (till 90% i varje fall) tänker delta på detta underbara påsk-LAN. Ni som har deltagit tidigare behöver bara skicka in om ni har nyare uppgifter (såsom näst sista siffran i personnumret - gud förbjude :) ) såsom bytt bil eller nåÃ,´ed. Är ni osäkra=>skicka uppgifterna igen!

/Swebeast

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

ctrl

#183
Bokat ett plan, samma som tidigare SE-GVA, från torsdagen den 13:e 10:00 till söndagen den 16:e 20:00.

På fredag ska jag kolla upp semestern så jag förhoppningsvis blir en 99%are igen. I helgen ska jag också se om jag inte kan boka en 6-sitsig kärra... Utan skärmar var det ok med tre pers i SE-GVA sist, tre crt hade inte fungerat, tre tft hade fungerat om de tagits löst, utan kartonger.

Med en 6-sitsig kärra räknar jag med att kunna vara 4-pers med 1 crt och tre tft...

mer besked på måndag :)

Återkommer med eventuell ändring av flygplan samt reg på backupbil.
Control
87th Stray Dogs VFW