Nya Steel Beasts snart här

Started by Lupson, December 10, 2005, 19:44:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

ft

Zebror?

Han är väl bara en? Och verkade rätt trevlig, inte alls våldsam.

Jag fattar inte?

Dessutom vill jag ha en LvKv. Pompompompompompompom!

Noterade ni mitt desperata försök att slippa bli deporterad till Hbg? ;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Salsam

Börjar min LvKv 90 utbildning på MSS i Skövde 27 Februari :D Sedan lutar blir det 2 år på P7 Revingehed som Instruktör på vagnen.... från från Strv122->Rbs90->UndE90->Rbs97 Hawk->LvKv90... fan fortsätter det såhär slutar bakom något skrivbord i flottan :-OO Periskop på Ubåten Hälsingland kanske :p

Phlerp

Jag tycker det verkar som om de försöker utbilda dig till att ta över hela försvaret. I nästa försvarsbudget kommer miljöpariet och vänstern lägga fram förslaget att försvarsmakten ska reduceras till Salsam.

Horizon

QuoteOriginally posted by Phlerp

Jag tycker det verkar som om de försöker utbilda dig till att ta över hela försvaret. I nästa försvarsbudget kommer miljöpariet och vänstern lägga fram förslaget att försvarsmakten ska reduceras till Salsam.

...med tapper hjälp av Saslam som ritar fina kartor och identifieringskort på gamla tyska stridsvagnar.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Salsam

Så är det, det är ett tufft jobb men någon måste göra det ;)  Ska man bli Kejsare av den nya världen så KRÄVS det en del utbildning... bah! vad tror ni!? att vem som helst klarar av det? *suck*

Jolt och Steelbeast 2 åt folket! *pöbeln jublar vilt* *waaaaaaaaah*

SledgeHammer

Salsam: Om du råkar på någon eller båda Johannesdal i Skövde så hälsa från Stefan. Det är mina yngre bröder =)
Mvh  - Stefan -

Control87th

Alltså det ser ut som en sim som jag verkligen skulle digga, men en USB-dongel???? :-OO
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW