Nya Steel Beasts snart här

Started by Lupson, December 10, 2005, 19:44:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Obizzz

SimBin Development Team www.simbin.se

racingsimulatorer

GTR och GT Legends är de redan släppta titlarna och nu jobbar jag på en ännu ej offentlig titel
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Salsam

Nice som f@n... MEN!

Säg till din kompisar där då att släppa spelet nu då!!! :D
Har inte kännt mig så här sen jag var typ 5 år och väntade på tomten :D
Går å skakar hela tiden, kollar steelbeast forumet flera gånger om dagen å esim.com samma sak :-OO

Får du/kan Du/ni säga något mer om de svenska modellerna av vagnar som kommer? Är de med i releasen eller kommer de senare? är de spelbara osv?

Jag har iaf förbeställt det å det har Saslam gjort med :D så jag hoppas det kommer till LANet iaf så vi "promota" det lite så fler här på NOSIG köper det.

åh, en sista sak "...who do I have to screw around here to get your job?" :p :p

Wahrborg

Ahh, GT Legends e ju ett kanon spel! Är inbiten racingfan själv, både irl och i den virituella världen. Har väntat i evigheter på en Rallycross sim, men intresset för det verkar inte vara tillräckligt för att nån av ni stora att göra en :-/

ft

rFactor hade rallycross i demon i alla fall, om jag inte minns fel?

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Obizzz

Live for Speed tänker du på (www.liveforspeed.net)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Salsam

Som självutnämnd Kejsare Av Den Nya Världen, blir min första åtgärd att genast arrestera er för trådkapning. Ni kommer omedelbart kastas till Zebrorna *klappar händerna* Vakter! För bort dem!

Wahrborg

CV9040B/C kommer i en senare uppdatering. Vad det gäller strv 122 så är läget oklart, min gissning är att den kommer i samma senare uppdatering. Dock så har vi redan Leo2A5 vilken är snarlik.

Horizon

QuoteOriginally posted by Salsam

Som självutnämnd Kejsare Av Den Nya Världen, blir min första åtgärd att genast arrestera er för trådkapning. Ni kommer omedelbart kastas till Zebrorna *klappar händerna* Vakter! För bort dem!

lol, bästa posten på länge! :D

Visste ni för övrigt att zebrorna är de djur som orsakar skötarna mest skador på djurparkerna runt om i världen? Zebror bits och det har man inte lyckats avla bort. :)

Aj fan, nu blir jag ju kastad till dem... :-/
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names