Nya Steel Beasts snart här

Started by Lupson, December 10, 2005, 19:44:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

QuoteOriginally posted by RedRiver

QuoteOriginally posted by Horizon

M1 Tank Platoon till Amiga 500

Åh! Det spelade jag med! Introt är FETT! Dire Straits! Jag har nog spelat det spelet mer än 100 timmar. Fast på en Atari 520ST! :P. Kan vi inte spela det multiplayer! :-OO :-OO

Jag hade inge Dire Straits i mitt spel? Bara nåt sort blippande musik. Kanske för att det var crackat? :-/
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern

QuoteOriginally posted by RedRiver

M1 Tank Platoon till Amiga 500

Åh! Det spelade jag med! Introt är FETT! Dire Straits! Jag har nog spelat det spelet mer än 100 timmar. Fast på en Atari 520ST! :P. Kan vi inte spela det multiplayer! :-OO :-OO

Jag hade inge Dire Straits i mitt spel? Bara nåt sort blippande musik. Kanske för att det var crackat? :-/

Amigan kanske var sämre än Atari:n.... :P

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -

Wahrborg

Hej allihopa. Ser att det verkar som det blir endel svenskar som kommer köpa SB Pro PE. Själv har jag varit medlem av utvecklingsteamet för SB ett tag nu och sysslar med att göra kartor, terräng, scenarion och beta-testa i allmänhet. Hoppas några av er köper simmen så vi får lite svensk tillströmmining! :)

Obizzz

Vem utvecklar SB och hur går det till, har ju noterat av vi har en norrman här också

sitter ni utspritt och utvecklar över hela världen eller?
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Wahrborg

Programeraren/Chefen bor i callifornien, Marknadschefen i Tyskland, Han som snickrar modeller e från Norge, sen e vi andra dödliga utspridda lite över hela världen. Australien, England, Tyskland, Frankrike, USA, Sverige osv :)

Obizzz

Jobbar ju själv med "spel" fast våra produktioner kanske är något större/tidspressade

hur tycker du det fungerar att jobba så?  vi har en hel del konsulter som sitter i utlandet och det är ju både för och nackdelar men det är väldigt trevligt att bara kunna gå över och fråga till de andra som sitter på kontoret
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Wahrborg

De funkar bra. Dock så strular tidsskillnaden till det endel, så det blir det väldigt mycket sena timmar på Teamspeak, och stora mängder filöverföringar på ICQ. Vad sysslar du med för "spel" då? :)