Nya Steel Beasts snart här

Started by Lupson, December 10, 2005, 19:44:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Horizon

Lugn, det blir som vanligt ctrl. Först får du gnälla lite, sen sluter du dig till massorna och köper SB2 och lirar co-op med oss andra. Hellre USB-dongel än Starforce, eller? :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

Fina nya videos men den som spelade in M1siktesvideon borde få smisk!  Ett sånt jäkla oljud och så hög utnivå att man nästan sprängde högtalarna på normalvolym. :p

Fulda Gap 2006 ger härlig gammal M1 Tank Platoon känsla =)
Med mindre än att vi får ut och leta bortsprungna i skogen eller skogsbrandsläckning (fat chance på vintern) så får nog SB vänta lite för min del tyvärr. :-/

Dongle har jag redan haft på en annan "industrisim" (VBS1) och det är väl ok sålänge inte alla "vanliga" spel börjar med liknande system. Då blir det ju samma omak som att byta CD skiva. Men mig veteligen har inte VBS1 blivit knäckt och tillgängligt som pirat, vilket ju är bra ur ett utvecklarperspektiv. :)

Control87th

QuoteOriginally posted by Horizon

Lugn, det blir som vanligt ctrl. Först får du gnälla lite, sen sluter du dig till massorna och köper SB2 och lirar co-op med oss andra. Hellre USB-dongel än Starforce, eller? :)

Njae, jag hoppas att jag äntligen lärt mig att vänta... Borde inte köpt OPF när grupptrycket fick mig att göra det, när jag köpte det var det egentligen skit och kostade över 700:- för att bli kompatibel... et år senare var det i spelbart skick och gick att få för 249:-

IL-2 sög i första versionen som jag köpte..... tog ett jävla tag innan det vart roligt.

BF2 var iofs förbannat kul ett tag men sen kom patchproblemen och uppslutningen inom NOSIG försvann (Fast BF2 får nog ses som ett bra köp)

SB2 är ju ett enormt frågetecken, kommer det att finnas någon att lira med på NOSIG? Näe, jag säger inte aldrig, men jag tänker definitivt inte hänga på låset :)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

Phlerp

QuoteOriginally posted by Control87th

BF2 var iofs förbannat kul ett tag men sen kom patchproblemen och uppslutningen inom NOSIG försvann (Fast BF2 får nog ses som ett bra köp)
Va? Det har ju varit nosig-folk inne nästan dagligen. Numera har ju många av oss iofs flyttat över till SBFs ST-kanal... men visst spelas det fortfarande.

Horizon

QuoteOriginally posted by Control87th

QuoteOriginally posted by Horizon

Njae, jag hoppas att jag äntligen lärt mig att vänta... Borde inte köpt OPF när grupptrycket fick mig att göra det, när jag köpte det var det egentligen skit och kostade över 700:- för att bli kompatibel... et år senare var det i spelbart skick och gick att få för 249:-

IL-2 sög i första versionen som jag köpte..... tog ett jävla tag innan det vart roligt.

...

SB2 är ju ett enormt frågetecken, kommer det att finnas någon att lira med på NOSIG? Näe, jag säger inte aldrig, men jag tänker definitivt inte hänga på låset :)

Då är du ungefär där jag brukar vara. Jag köper aldrig ett spel som förste man. Låter alltid någon annan punga ut och testa först. Verkar det sedan bra köper jag det. Så var det med Falcon, så var det med IL-2, så var det med OFP, så var det med SHIII, så var det med LOMAC, så var det med... McTasty (men den smakade skit ändå, trots lovord från folk omkring mig :D).

Vi kan göra en gemensam beställning av SB2 när vi lyssnat lite på vad de andra tycker. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Control87th

:D

BF2 (Får väl fundera på att installera det igen) Men just nu har jag fått för mig att lag skall programmera java så det är eclipse tutorials för hela slanten just nu :-OO
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

Wahrborg

Ny video uppe igen. Stor download, men nog den bästa videon hit tills =)

http://www.steelbeasts.com/pe/hellfirelite.wmv

Salsam

Mmmm ryktena säger vecka 6... bästa sättet är väl helt enkelt att jobba så tiden går lite fortare när man väntar :-OO