News:

No significant change

Main Menu

FalconLAN 6-8/1 -06

Started by Control87th, November 23, 2005, 23:05:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ctrl

Hur stor låda har du Obizzz? Är det möjligt att lasta det du behöver (Om jag lånar ut en skärm till dig) på en liten kärringpirra och ta tåget till fjollträsk?
Control
87th Stray Dogs VFW


Obizzz

den är ganska stor, inget jag känner för att kånka med på tåget
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Rivvern_

Sorry guys! Men jag måste skicka tillbaka min joystick till Komplett för att försöka få en ny! tror inte jag hinner få tillbaka den! Ledsen över att vara en urballare!

ctrl

#59
Så vilka kan vi räkna med?

Stor sannolikhet:
Bax
Maverix
Control
Andreas
Beq för en dag

Oklara:
Runar
FT

Förmodligen ej
Obizzz

Med stor sannolikhet ej
RedRiver

Ej i Stockholm
Horizon

Det låter som att jag skall boka av lokalerna... upp till åtminståne 6 personer får plats att lira i min lägenhet, jag har min säng, en extrasäng och en fullt sovbar soffa. Om Andreas kan fixa egen sovplats i Stockholm vilket jag misstänker så är den frågan också med stor sannolikhet löst. (Jag kan nog få tag i någon ytterligare extrasäng om det behövs)

Det verkar till slut bli det miniLAN vi först funderade på ;) Om det är vackert väder kanske vi kan få till någon rolig aktivitet typ skytte eller en flygtur med besök hos Nauwa eller liknande :)

Edit: Vart har jag tankarna.. Obizzz, slit ut och ta med ditt grafikkort och dina jojjar så har jag en 2.8gigahertzsare som väntar :D

Control
87th Stray Dogs VFW


Obizzz

Det skulle kunna funka faktiskt, har du inget grafikkort alls i den burken eller?
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Andreas

Min mormor bor i Vällingby så det ska nog gå att styra upp.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Mupp

Jag kan nog se till att förskansa nån här (Solnatrakten) om det skulle behövas. Eventuellt kanske jag kan låna ut en dator också, med AF om det är det ni ska ha.

Runar

Hejsan,

Här var det tvära kast :-). Stockholm är tyvärr lite långt för mig.

Jag vet inte vad som krävs för att ha ett lan? Jag har ett väldigt stort hus med en stor varm källan ca 50 kvm. Vi kan gärna vara här då jag har tillgång till det mesta Internet (ADSL 24MB), kök, sängar ja, allt man behöver. Jag har oxå tre datorer med hög prestandad samt en massa skärmar om det finns någon som har ont om plats när de reser.

Sedan kan jag prata med Torsten om vi kan komma på besök på F14 och titta på deras SK60 sim?  

Nu vill jag inte förstöra era planer men det är ett förslag?

MvH
Runar