News:

No significant change

Main Menu

FalconLAN 6-8/1 -06

Started by Control87th, November 23, 2005, 23:05:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Control87th

Vi mer inbitna Falconflygare har snackat lite i smyg om att ha ett dedikerat FalconLAN. LANet kommer med största sannolikhet att bli av i Skåne, troligen i Helsingborg. Troliga datum är 6-8 Januari. (de flesta har ledigt den fredagen)

Vi tänker satsa på kvalite för oss ibitna. Vad vi vill säga med det är inte att deltagare måste vara några Falconproffs men att vi förväntar oss att alla som dyker upp har erfarenhet av att köra Falcon online, kan starta/landa och få iväg missiler/bomber. Vi arrangörer kommer med andra ord att prioritera att njuta själva snarare än att ge support till andra.

Med ovanstående sagt vill vi veta hur stort intresset är. Ni som varit med på tidigare LAN vet vad det handlar om, antingen är ni intresserade eller ej. Finns det någon där ute som funderat på, men inte tagit steget till att gå med i någon squad/grupp... så är detta ett ypperligt tillfälle att testa hur det är att köra Falcon under lite mer seriösa former.

!!! VG skriv inget i denna tråd om det inte är åtminståne 50% sannolikhet att du dyker upp! (Jag ser att jag är admin i denna del av forumet, jag kommer att ta mig friheten att rensa bort nonsensinlägg ;) )
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Obizzz

Jag är intresserad men det finns många men...

Jag är ganska beroende av att någon annan från göteborg ska ner t ex då jag inte har någon bil här.

Det är lite för tidigt att säga om jag kan än men det ser ju ut som att det är en helgdag iaf.

Vilka är det som pratat om det med dig? Bax, Maverick? Zebra?
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Andreas

#2
Jag kommer om jag kan fixa skjuts till rimliga priser.

Den planerade Helsingborgsresan jag hade tänkt göra till helgen skulle kostat mig 2000+kr...

Edit: kommer du att flyga ner som sist Control?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Rivvern_

Intresserad. Behöver skjuts från Jönköping. Då är jag säkert på. Ge regeringen ett hundben bara,

Runar

Hejsan!

Detta låter intressant. Jag kommer om det blir av. Jag bor i Halmstad så om det finns någon som vill hänga på så hör av er.

MvH
Runar

Horizon

#5
Låter mycket trevligt! Jag har skrivit in det i min kalender och frågat makten om lov. Förutsättningarna verkar goda. Får bara ta mig ett litet break från EVE någon vecka och verkligen flyga in mig på Falcon igen. Var några månader sedan sist. :)

Edit: ...och förresten, jag kanske till och med får låna bilen så att även Obzzzi kan komma med. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Obizzz

Jag har ju platt slärm nuförtiden så jag tar inte så mkt plats :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Slammer87th

Blir det ändrade planer (snälla :-OO ) så tidpunkten hamnar efter 9 januari så kommer jag garanterat! Hade det bara funnits en liten glimt av möjlighet att fixa det så hade jag omplanerat men utlandsresan med Mrs.Slammer lär inte vara förhandlingsbar :-I
/slammer