News:

No significant change

Main Menu

FalconLAN 6-8/1 -06

Started by Control87th, November 23, 2005, 23:05:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Bax

Runar: Jag har skickat PM till dig ;)
Obizzz, vi måste kolla om Horizon kan robba bilen från frugan, isåfall borde det ju fixa sig.
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


ft

Puh, knappt jag hann vara med... men visst sjutton hakar jag på om jag nu t o m kan bli upplockad i Linköping!

Utrymme i bilen? Ingen flatskärm här inte är jag rädd...

F4AF?

Gah, nu måste jag repetera under mellandagarna. Elaka människor, tvinga mig att flyga massa när jag är ledig... ;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Andreas

#42
Jag är med!!


På torsdagen den 5:e så jobbar vi på Skatteverket halvdag. Bra!

Det jag skulle behöva ASAP är datum samt tider för avfärd och hemkomst till och från Stockholm.
Detta för att kunna beställa biljetter till så hyffsade priser som möjligt.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Control87th

#43
Jag tycker vi siktar på avfärd från Stockholm vid 16-17 på torsdagen. Och att vi lämnar Helsingborg senast 13-14 på söndagen... (Här får vi väl styra avfärden efter vädret och hur dina tåg går)

edit: Jag ska kolla på måndag om jag också har halvdag på torsdagen i så fall skulle vi kunna åka tidigare om du hinner ta dig ner till Stockholm innan 16. (Men jag har för mig att vi slagit ihop de flesta halvdagar till några heldagar istället)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Andreas

#44
Nu har jag fått ledigt hela torsdagen så det underlättar lite för transporten söderut.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Bax

Struuul!
Det har blivit strul med lokalen som Maverix har haft tillgång till :-X
Control: kan vi ta ett snack imorgon förmiddag, lördag?
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


ctrl

Finns på Skype från ca 9 //Control
Control
87th Stray Dogs VFW


ctrl

:-/ :-OO :) :D :-/ :-OO :) :D :-/ :-OO :) :D

Lystring!!!

:-/ :-OO :) :D :-/ :-OO :) :D :-/ :-OO :) :D

- Lokaler i Helsingborg verkar kört!
- Lokaler i Stockholm finns det gott om!
- Jag har prelbokat två lokaler, en i mina föräldrars bostadsområde, söder om stan... ganska trista lokaler men gratis, en lokal 200m från min lägenhet, kostnad 1000:- gissningsvis 120:- per pers mao. På måndag hoppas jag få tag i de som har hand om lokalen under min lägenhet, den är perfekt, storleksmässigt, förmodligen gratis och vi kan få Internet från min lägenhet....

Så hur är intresset för ett FalconLAN i Stockholm 6-8/1?
Control
87th Stray Dogs VFW