News:

No significant change

Main Menu

FalconLAN 6-8/1 -06

Started by Control87th, November 23, 2005, 23:05:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Control87th

Jag kommer .... på något sätt (inställda lektioner så väldigt osäkert om jag har ett IR-cert tills dess... ESTA ligger bra till. Har inte heller fått tag i nån bil men jag får väl låna i västa fall)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Bax

Jag tänkte vi skulle ta en skype diskusion men jag hittar ingen dator där jag kan ladda in det här på ESTL :-/
Jag får kolla runt bland "intagna" och se om man kan kan låna. Annars får vi vänta till helgen.
mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Swebeast

Hmm...låter otroligt lockande men Redone och jag har mållåst på mellandagarna med wwiionline i siktet :-/ . Kanske senare 2006....och i Halmstad...som vanligt :D nu när lokalerna är torra igen.

/Swebeast

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Bax

Ok har fixat dator med Skype tills imorgon kväll ( torsdag 15/12).
Control, Maverix har ni tid imorgon runt 20:00?
Andra intresserade anmäl intresse här :)
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Obizzz

Sitter på modem för tillfället annars hade jag deltagit
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

ctrl

Borde vara hemma i god tid till 20:00 :)
Control
87th Stray Dogs VFW


Bax

Ok, jag kommer att ha lånad nick ikväll på den lånade datorn så jag får söka upp dig Control. Ditt nick control87th ?
jag SMS'ar Maverix.
Runar, Redriver, Andreas,Horizon, Obizzz och andra intresserade, lämna Skype nick här.

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Andreas

Depsidee heter jag nog där.

Ska pilla in Skype när jag kommer hem igen ikväll (innan kl. 20). Har inte haft det installerat sen jag bytte maskin.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO