News:

No significant change

Main Menu

FalconLAN 6-8/1 -06

Started by Control87th, November 23, 2005, 23:05:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Control87th

--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

Rivvern_

Horizon

Har inte Skype och är tyvärr upptagen med annat ikväll. Bara inne och kollar en sväng. Jag röstar på det som låter bäst. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Control87th

Nu har vi snackat lite på Skype.

Planen är att Andreas tar sig från Söderhamn till Stockholm, sent på torsdag em. drar Control och Andreas från Stockholm (Troligen i bil även om jag fortfarande håller lite öppet för flyg). Vi plockar upp ft i Linköping och sen RedRiver i Jönköping.

Vi dumpar utrustning i LAN-lokalen (Bax och Maverix tar det slutgiltiga beslutet om var, i helgen efter att vi fått besked om hur många som kommer) Därefter fri kväll :D

Er andra: Horizon, Obizzz och Runar? Har du tillgång till bil Horizon, Obizzz har ju problem, om möjligt föreslår jag att ni två samåker från framsidan och sen plockar upp Runar på Vägen.

V.G skriv här igen och konfirmera att ni avser att vara med... om inte himlen faller ner eller liknande.... senast nu på lördag den 17/12.

Finns det andra intresserade som funderar men ännu inte anmält intresse så måste vi få besked senast på lördag för att kunna lova att ni får vara med.

:D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

Runar

Lysande, jag är med i beräkningarna fortfarande. Fråga, blir det F4AF?

MvH
Runar

Runar

lite sen är jag ;-) men mitt nick är "ballad26"

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst