News:

No significant change

Main Menu

F-18C/D klår Gripen?

Started by Mr Jim, October 18, 2005, 14:21:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Flanker35M

S!

Förstått Magnus ;) Näe, vi suger ju big time :p Men det är intressant o studera hur andra länder använder likadana flygplan som själv, eller hur? Men nu måste jag av o arbeta lite grann igen, och träna för att basta ihjäl folk ;) :p
~Let Chaos Entwine On Defenceless Soil~
Dimmu Borgir, that nice Norwegian folk music band

Horizon

QuoteOriginally posted by Flanker35M

...och träna för att basta ihjäl folk ;) :p

Vänta bara, jag och en kompis bastade i  107 grader igår kväll. Nästan så att skägget fattade eld. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Magnus

QuoteOriginally posted by Flanker35M

S!

Förstått Magnus ;) Näe, vi suger ju big time :p Men det är intressant o studera hur andra länder använder likadana flygplan som själv, eller hur? Men nu måste jag av o arbeta lite grann igen, och träna för att basta ihjäl folk ;) :p

Jo precis och jag har haft förmånen att studera er båda.
Lycka till med bastandet.

Jag själv ser fram emot att se hur Sydafrika, Ungern och Tjeckien väljer att använda "vårat" flygplan.

Flanker35M

S!

Horizon..ideen att basta är inte att bränna skägget elle nåt, men svättas som en svin ju! :p Det var faktiskt kul o basta hos F21, de hade en bra bastu och även planerade lite förbättringar till den (remote control vatten etc)..Och musiken HUMPPA trängdes in från varje dörr o fönster :D Och Jet A-1 dryckan får man inte glömma..:p
~Let Chaos Entwine On Defenceless Soil~
Dimmu Borgir, that nice Norwegian folk music band

Horizon

Jo men det funkade rätt bra med varmt som perrrrkele i bastun. Håret på ryggen brann av direkt. Skägget ryker (!) nästa gång. :D

Åter till ämnet. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

BEQ

Magnus, du har väl inte missat att tjeckerna hade premiär DACT mot belgarna förra veckan?

Magnus

QuoteOriginally posted by BEQ

Magnus, du har väl inte missat att tjeckerna hade premiär DACT mot belgarna förra veckan?

Vad är DACT?

Edit: Ja just det Dissimilar Air Combat Training. Nä det missade jag.

BEQ