News:

No significant change

Main Menu

Battlefield 2

Started by BEQ, June 12, 2005, 14:22:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bax

Bax
87th Stray Dogs VFW

Control87th

Måste göra ett booring-prov via nätet nu, är på ca 21:45.
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

Bax

Shiit... inga online prov på fre kväll, de é ju livsfarligt :D
mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

Rivvern_

Det va skitkul att spela med er ikväll!

Ctrl, BEQ, Bax, Salam (Salsam) :p

Salsam

Precis Redriver! Vi rockade ju fett :D Toppade listorna och jag hade jävligt roligt.
Tror på att hålla ihop gruppen och försvara och göra stick anfall som vi gjorde.

Bästa var när vi anföll deras hangarfartyg och vi tillslut hade 5 pers och 1 cobra helikopter efter oss :D :D :D (Pistolen funkade bra i brist på annat) ;)

Måste göra något åt min Salam gubbe... pinsamt!

Control87th

Jag hade problem med att få välja spawnpoint :-/ Därför kom jag ifrån er andra... men annars gick det bra och var kul som tusan :D
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

Bax

Trevlig upplevelse, bra med action !
Har inte hittat nått bra ställe för push to talk än - måste skära upp simhuden mellan fingrarna så jag kan komma åt alla tangenterna :D

Organisation och kommunikation (som vanligt) upptäckte vi var nyckeln till framgång.
Hade noll koll på nya features/vapen men som vanligt kommer man långt med bra ledarskap.
En del nya grejer var kanon som att spawna på sin squad oavsett var dom befinner sig.
Man skulle bestämma sina roller först samt komma överens om ett förfarande om ett visst antal blir utskjutna, typ 50% av truppen nere så går resten defensive och tar skydd och väntar på full styrka igen.

En välbehövlig avslappning efter allt för många veckor av jobb jobb jobb.....

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

BEQ

Jag tror vi måste lära oss att använda det inbyggda gränssnittet för voicecomms. Tror det är smidigare än TS2.