News:

No significant change

Main Menu

Battlefield 2

Started by BEQ, June 12, 2005, 14:22:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Rivvern_

QuoteOriginally posted by BEQ


            Jag tror vi måste lära oss att använda det inbyggda gränssnittet för voicecomms. Tror det är smidigare än TS2.

Sant

Dubble0zero

Jahopp, nu har jag också tankat det, hoppas att man får lite tid till att spela det bara... :)
...000... =)

KeyCat

#50
Blir det någon combat ikväll?

Tänkte eventuellt svinga en bägare med deBug ikväll och då kanske det blir tillfälle att han/jag joinar. Om ni inte kör TS och lägger er på någon publik server kan ni väl skriva IP# numret här.

@Bax/Salsam : Det lät som ni var rätt grymma i det där dubbelsitsiga planet igår :D

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

BEQ

Inget BF2 för mig ikväll, men förhoppningvis imorgon.

ctrl

Control
87th Stray Dogs VFW


BEQ

Dedikerade servern är släppt. Finns att hämta på Fragzone både för windows och linux.

Rivvern_


KeyCat

Kom på rätt så sent igår så vi joina en av de publika servrarna (in-game browsern måste de göra någonting åt - sämsta tänkbara funktionalitet!!!). Det var inget super teamwork men ändå mer än vad som är brukligt i BFV.

Måste säga att BF2 är fullspäckat med rå action kombinerat med adrenalin och total förvirring emellanåt. En del småsaker som är irriterande/ovant men överlag ett mycket bra spel och jag kan bara föreställa mig att det är mångdubbelt roligare att lira med ett gäng man "känner" och som teamworkar ännu mer :D

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<