News:

No significant change

Main Menu

Planerade flygningar

Started by ctrl, March 30, 2005, 15:57:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

Grattis Magnus!!!

Men du får utveckla vad MEIR är för något. ATPL eller något liknande?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Mupp

#185
Jag kan, jag kan!

Det är sånt där när man har flera saker som låter illa och brummar och har sig, två minst, fast man ser dom inte för det är så jävla dimmigt hela tiden.

Edit, vänta nu, jag glömde gratulera. Grattis!

Control87th

QuoteOriginally posted by Andreas


            Grattis Magnus!!!

Men du får utveckla vad MEIR är för något. ATPL eller något liknande?

MultiEngineInstrumentRating :)

ATPL AirlineTraficPilotLicense... Jag har den teorin. Om jag minns rätt så kan jag efter att ha 1500 timmar som PIC få min CPL utbytt till en ATPL... kostar säkert mer och ger inget extra om man inte flyger i flerpilotsystem...
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



ft

Jag har ju inte hållit er uppdaterade!

På sistone:

ESSB

ESGP-ESGG-ESMO

EKVJ-EKKA-EKCH-ESDB-ESMT-EKSN

ESNO-ESNQ-ESNS-ESNU-ESNN

Allt gott på nya jobbet! :D  Än så länge är det mest utbildning, tar ett tag att komma in i verklig produktion.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Andreas

Ingen ESNY och ett besök på flygmuséet... Nästa gång kanske :)

Är det ditt jobb som har tagit med dig på alla dom där flygplatserna eller är det för egen maskin?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Control87th

Är det någon form av kontrollflygningar eller har du helt bytt inriktning? :D
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Jag har helt bytt inriktning, och ja det är med jobbet. Idag blev det f ö EKCH igen. För första gången i mitt liv känns det faktiskt ganska rätt att vara på marken en stund... även om jag inte hade trott mig någonsin kunna tänka den tanken. Imorrn har det gått över. :D

LOL @ Horizon :p

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus