News:

No significant change

Main Menu

Nosig 2.0 i drift!

Started by Lupson, February 02, 2005, 21:49:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Control87th

"Navigera vidare med hjälp av menyn till höger! " kändes inte så intuitivt, först idag såg jag ens länkarna. jag tittade tidigare på "Senaste nyheterna:" och tänkte att det är något som inte var klart ännu...
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

Horizon

QuoteOriginally posted by Control87th

"Navigera vidare med hjälp av menyn till höger! " kändes inte så intuitivt, först idag såg jag ens länkarna. jag tittade tidigare på "Senaste nyheterna:" och tänkte att det är något som inte var klart ännu...

Exakt vad jag menade! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

Jag har iaf fixat så man kan skriva kommentarer till artiklarna nu...observera att man måste logga in med sitt adminkonto. Fan vet vad för skit som hade kunnat skrivas annars...

Har också lagt till att man kan få upp två olika standardmallar när man skapar ny artikel genom ett enkelt klick. Mall 1 är samma som Bax använder i sin LAN-rapport.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Control87th

QuoteOriginally posted by Horizon

QuoteOriginally posted by Control87th

Exakt vad jag menade! :)

Och guldfisken hade glömt ditt inlägg innan han skrev sitt :D
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

griffin

Siiiit bra med kommentarsystem, tycker det gör det hela mkt mer levande.
snappahead

Control87th

Kommentar på kommentarfunktionen:

1. Mitt namn är felstavat i hemsidans databas, skall vara ...qvist inte ...quist.
2. Jag tycker att det borde vara våra användarnamn som står som källa i alla sammanhang.  
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

Lupson

Control: Jag fixar så det blir valbart.

EDIT: Nu är det fixat, man väljer för varje kommentar man gör om man vill visa nick eller hela namnet. Observera att för artiklar är det ett fritextfält som är förifyllt med full name, men som man själv kan ändra i.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

griffin

Är jag helt dum i huvudet eller? Hur ser man kommentarerna om man INTE först har skrivit en egen kommentar?

eller, du kanske tog bort testkommentarerna på IL2 artikeln? Eller... äfan, vet inte vad jag pysslar med...
snappahead