News:

No significant change

Main Menu

Nosig 2.0 i drift!

Started by Lupson, February 02, 2005, 21:49:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Weas

Nordic Simulator Group
www.nosig.se

Horizon

Är det bara jag som tycker att texten på sidan är lite för liten? Det känns lite plottrigt att läsa och det är inte självklart var man ska leta efter länkar osv. Bara en tanke som kanske kan göra sidan ännu bättre?

Edit: Annars tycker jag att det verkar bli bättre och bättre för var dag som går! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mupp

Ruskigt vackert!

Nu vill jag inte vara den som är den, men en liten fråga sisådär: Är sidan liten för alla, eller är det bara för mig? Jag kör firefox under linux, skärmen håller 1280x1024, och sidan täcker inte mycket alls av fönstret, är det tänkt så? Läste en artikel, men blev lite trött i scrollfingret...

Men fint, kom ihåg att jag sa det, fint!

MacLeod

Kanonsnyggt... :)

En liten fråga bara, är det meningen att länkarna skall försvinna och bli vita när man håller musen över länken?
Tycker personligen det ser lite skumt ut.

/ Jimmy

Obizzz

hehe lugna er jag är bara 25% klar :)

det är inte meningen att länkarna ska bli vita
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

MacLeod

:D  Ledsen om jag stressar dig.

Det blir iaf riktigt bra med den "nya" hemsidan. Nu får man ju nästan sätta den som startsida istället för direkt till forumet.  :)

Obizzz

tanken var faktiskt att jag skulle göra det mesta jobbet imorrn men jag tjuvstartade lite ikväll

ös på med synpunkter och åsikter redan nu även om ni säkert tar upp sånt jag redan planerat att ändra på.. men nu ska jag sova gonatt!
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Mr Jim

Skulle vara skoj om man kunde skriva kommentarer till artiklarna/nyheterna. Men det kanske krävs massa extra jobb? Snyggt jobbat med designen Obizzz, nu ser det strålande ut för mig med mozilla firefox.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com