News:

No significant change

Main Menu

Samåkning

Started by Rivvern_, October 22, 2004, 09:12:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Rivvern_

Jahaja.... Tänkte det kunda vara bra att börja planera vilka man ska ta med sig eller vem man kan tänka sig åka med...


Jag behöver ta mig från Hjo/Jönköping ---> Halmstad.

Jag kan köra och kan plocka up folk.

Mr Jim

#1
Jag kommer nog högst antagligen befinna mig i Östhammar som ligger ungefär lika långt från Gävle som till Uppsala i mellandagarna. Ska någon åka från dessa städer, annars kan jag även ta mig till Stockholm.
Men jag har inget körkort (snyft), men kan såklart bidra med ett glatt humör+besinpengar och vansinniga upptåg. Värt i åtanken är även min storlek kanske, 193 cm och 102 kg men det går neråt när pengarna tryter nu innan jul.

Så för mig gäller

Uppsala, Gävle alt Stockholm ----> LAN:et.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Lupson

Jag kör från Gbg till Halmstad. Anta att Horizon vill ha förstatjing på den enda passagerarplatsen i min brutalt fräcka och orymliga Starlet. Dock så kan man ev, klara av två passagerare ifall dessa nöjer sig med Barebone, TFT-skärm och minimal packning el. dylikt.

Vad tror du Erik? Klarar du din tenta?
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Phlerp

Jag har troligtvis en bil från Gbg, men den har Baloo och Fluff förtur på. Kan eventuellt gå att få in en passagerare till men det är lite tveksamt.

MacLeod

Jag kommer att ha en bil som åker från Uddevalla (Jotte?) och sedan E6 till Halmstad.
Där finns ju iaf 2 platser över.
Det är en Passatkombi så det skall nog inte vara några problem med utrymme. ;)

Uddevalla --->---[E6]--->--- Halmstad

/ Jimmy

ft

Jag och Jens beger oss från Norrköping/Linköping. Jag tror att vi är öppna för såväl att plocka upp någon som att bli upplockade, beroende på hur folk bor, korten faller och vad kaffesumpen säger.

Mvh,
 /Fredrik

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Obizzz

Jag åker från Torsås (4 mil söder om Kalmar 4 mil norr om Karlskrona) och vidare mot Växjö och sen Halmstad och jag är än så länge ensam i bilen som inte är alltför liten :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Jotte

Bekräftar att jg åker med dig MacLeod. :)