News:

No significant change

Main Menu

Samåkning

Started by Rivvern_, October 22, 2004, 09:12:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Brat

Då ska ni vara glada att inte jag skall med, 196*185 (det är inte samma sort på båda siffrorna, gissa själva)
-Brat

Jotte

Quotelol, mrjim och ctrl i samma bil, går det?

Kulturkrock... :D

Horizon

QuoteOriginally posted by Jotte


           
Quotelol, mrjim och ctrl i samma bil, går det?

Kulturkrock... :D

De kan behöva kramas lite. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ctrl

#19
Jag gillar att diskutera... timmarna ner till Halmstad kommer att gå fort :)

Mr Jim (Som verkar vara en utrymmeskrävande kille) och Björnen (Med jättelådan). Hm, jag måste nog ha ett alternativ till 21 tummaren på denna resa :-OO
Control
87th Stray Dogs VFW


Mr Jim

QuoteOriginally posted by ctrl


            Jag gillar att diskutera... timmarna ner till Halmstad kommer att gå fort :)

Mr Jim (Som verkar vara en utrymmeskrävande kille) och Björnen (Med jättelådan). Hm, jag måste nog ha ett alternativ till 21 tummaren på denna resa :-OO

Nja alltså så stor är jag inte, men jag tar lite plats. Men ska nog inte ta med mig så mkt stuff egentligen. Hehe, jag orkar inte diskutera så mkt som folk tror ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

griffin

Se så, var inte blyg(sam) Jim, det har du väl aldrig varit? :D
snappahead

Bjoernen

om jag kan åka me dig ctrl så tar jag inte den stora lådan :p . då får jag skruva in allt i en liten i stället
Kort lätt attack spade !

Rivvern_

Hmmms....

Är jag osynlig på detta forum?!  ;)
Jag har tänkt att vara nere i halmstad på torsdagen så tidigt som möjligt. Nån som plockar upp mig i Jönköping? Annars kör jag "Pärlan" från Jönköping... Nån som ska med isåfall?