News:

No significant change

Main Menu

Samåkning

Started by Rivvern_, October 22, 2004, 09:12:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

MacLeod

QuoteOriginally posted by Jotte


            Bekräftar att jg åker med dig MacLeod. :)

Trevligt... :)

Skall hoppa över ärtsoppan på torsdagen då. :D

Då har vi 2 platser kvar i bilen. Det är bara och säga till, helst innan vi passerar eventuell upphämtningsplats. ;)

Rivvern_

QuoteOriginally posted by ft


            Jag och Jens beger oss från Norrköping/Linköping. Jag tror att vi är öppna för såväl att plocka upp någon som att bli upplockade, beroende på hur folk bor, korten faller och vad kaffesumpen säger.

Mvh,
 /Fredrik

Jag kanske kan åka med från Jönköping... Jag antar att ni åker E4:an -> JKPG...

BTW. Ska till Norrköping ikväll.. Ska dit och sova och börja lossa imorn bitti.. Vill ni hälsa på står jag vid Willys ungefär klockan 00.00-00.30. :D

Bjoernen

någon som åker från sthlm som man kanske kan åka med ? :p
Kort lätt attack spade !

ctrl

Det lär nog bli bil för mig till Halmstad, tåg eller andra ideer känns som liteför  jobbigt. Förutsatt att vi inte har alltför enorma prylar med oss så ska väl 3 pers kunna åka i min bil.
Control
87th Stray Dogs VFW


Brat

Skulle det inte vara bra om det fanns madrasserade antistatiska axelväskor som rymmer en fulltowerdator, gärna med lite extrafack på ena sidan för kablage med mera? Axelremmen skall nog vara så bred som möjligt.
-Brat

Bjoernen

HAHA då får jag nog fixa en mindre burk. ska kolla på den saken min e så jävla klumpig och låter som en traktor. men det kan ja fixa =) om det e plats det e ont om
Kort lätt attack spade !

Mr Jim

QuoteOriginally posted by ctrl


            Det lär nog bli bil för mig till Halmstad, tåg eller andra ideer känns som liteför  jobbigt. Förutsatt att vi inte har alltför enorma prylar med oss så ska väl 3 pers kunna åka i min bil.

Orkar du med mig? :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Obizzz

lol, mrjim och ctrl i samma bil, går det?
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst