News:

No significant change

Main Menu

FreeFalcon 3 är ute...

Started by Clark, July 19, 2004, 17:21:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Clark

... för dem som har läggning åt det hållet. Kolla in www.freefalcon.com. Nedladdning sker tydligen med BitTorrent än så länge. Kolla också Frugal's Worlds forum för länkar.

Kan vara värt det för att få den nya F-15-modellen. Synd att den inte kan släppas separat, den är otäckt snygg.

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Lupson

Skall spanas in...lite nytt svenskt finns ju att provflyga respektive provskjuta...Gripen med IRIS-T t.ex. :)
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Oden

Min Mjölner missade bron!! ska det vara så här (för visst ska väl kapseln hanteras som en vanlig AGM-65'a)?

:-)
..men inget en omgång raketer kan fixa.

Kul med AJS-37, och snygg är den å.

Amfslusken

Jag är relativt ny med det här med Falcon. Free Falcon verkar kul att prova med tanke på att det finns svenska flygtyg att spaka. Jag undrar vad jag måste installera om jag börjar med att installera Falcon från scratch.
Fortitudo, Robur et Velocitas. 3.Amfibiebataljonen || Karlskrona Kustartilleriregemente KA2 R.I.P 1902 - 2000

MacLeod

Det är faktiskt enklare än så...

Installera Falcon4 från CD och installera sedan FF3...
1.08-patchen är inkluderad i FF3.  :)

Jotte

#5
Jag har problem med installationen. När den kör FF3 installationen så dyker "Missing L2 level" eller något liknande upp. Kan komma in i menyn när jag kört färdigt installationen trots felmeddelanden men det dyker till desktop när jag försöker starta ett spel och gå in i 3d världen. Någon som har några aningar om varför den inte hittar L2 filen eller vad det nu är?


*edit* eller är ett svårstavat ord.....

Lupson

Jotte: Det stod något om just det på freefalcons forum, tror det var relaterat antingen till om man hade gamla rester i registret av Falcon4, alternativt att man har ett mellanslag i katalognamnet man installerat till.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

josh

Nån som har en mirror till FF3 att dela med sig av ? Hatar torrents och det verkar som att de hatar mig oxå. Får bara 2 sources när jag försöker tanka skiten.