News:

No significant change

Main Menu

FreeFalcon 3 är ute...

Started by Clark, July 19, 2004, 17:21:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

josh


Lupson

josh: Torrents kan väl vara bra ibland. Inte i detta fallet. Nu tog det mig 3 eller om det var 4 kvällar att få hem FF3 via bittorrent....
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Jotte

Nån som har lust att göra lite mission, inget avanserat behövs, så man kan flyga lite flp 37 och 39? Jag har inte lyckats klura ut hur man använder editorn i F4. :-o

josh

baggis att fixa en squadron i en campaign oxå. Jag kan beskriva hur om det behövs.

Jotte


Triton

QuoteOriginally posted by Jotte


            Nån som har lust att göra lite mission, inget avanserat behövs, så man kan flyga lite flp 37 och 39? Jag har inte lyckats klura ut hur man använder editorn i F4. :-o

Jag har en tutorial på min sajt som beskriver funktionerna i mission editorn, inget avancerat men ger en förståelse vilka knappar som gör vad. :)

Länk: http://tec.freefalcon.com/missioneditor.htm

Triton
Tactical Engagement Center

Oden

Rb05 är ju så klen så jag tappar skorna, kan en 300 kg robot verkligen innehålla så lite kraft?


Oden bitter efter två rb05 träff på bro som bara inte ger sig :(


/tack för att ni orkade lyssna :D

josh

QuoteOriginally posted by Jotte


            Tack gärna. :)

Damn. Semester å grejs kommit imellan.

Postar imorgon om hur. Men Iden är att ta den ursprungliga kampanjen (save0.cam för rolling fire)och öppna den med tacedit. Sen bara välja Insert / Add Squadron. Det jag märkt att man måste tänka på sen är att efter man valt squadron är att ge den ett nummer.

Återkommer senare med screens kanske ;)

/Josh