News:

No significant change

Main Menu

Det här händer inte så ofta..

Started by Magnus, May 14, 2004, 23:49:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Magnus

Då det aldrig hänt förut och förmodligen aldrig händer igen så borde jag ta chansen.. som av en slump så råkade jag hamna på första sidan på www.f21.mil.se.

Tänkte boosta mitt ego lite och sprida budskapet ;)

Och för alla nyfikna så fick jag sedan äran att åka ett baksitspass i en ECR Tornado.. men det är en helt annan historia..

Oden

Jag har hört att ALARM kan låsa på min radio när jag sitter och slöar till Vinyl107..

tänk vilken överraskning det skulle bli?

/Oden smyger ut genom bakdörren innan en moderator hinner hit

F16_Filur

Äh.. vad e väl en bal på slottet :-OO. Kan ju va jättetrist att få flyga runt i en sån där kärra... och tråkigt och dötrist och....

Här e BEQ och siktar på oss med sin Vickers akan m/47D:

Magnus

QuoteOriginally posted by BEQ


            Magnus, jag tycker du istället skulle berätta vad ni EGENTLIGEN gjorde när ni inte kunde öva pga vädret... :D  Du vet säkert vad jag menar...
/BEQ

Jag vet vad du menar, problemet var bara att beslutet att ställa kom ofta otroligt sent, typ väldigt nära då man egentligen skulle dra iväg (Step briefing). Så all planering, förberedelse, kartor osv osv var tvunget att göras ändå vilket dock har ett syfte i sig. Det kändes dock hyffsat frustrerande när man förberett ett fint pass där 4 Tyska ECR Tornado, 4 Brittiska GR-4 Tornado, 4 Amerikanka F-16, 4 Grekiska F16 tillsammans med en rote 37E skulle gå in och göra livet surt för luftvärnet.


Magnus

Här kommer en liten bonus till alla flygtokiga där ute...


griffin

Härligt, kändis å allt nu då ;)

Fina bilder!
snappahead

Obizzz

den är ju tysk så det är väl en sån där Fiesler Storch?
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

F16_Filur

Nä Obizzz, det är fel... Fieseler Storch hade bara en jetmotor. Mitt tips är ett av Luftwaffes F-16 plan.

Är den där bonusen från svenskt luftrum Magnus? Vem tog den i så fall?