News:

No significant change

Main Menu

Nu är sommaren här!

Started by ft, April 18, 2004, 18:21:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Oden

QuoteOriginally posted by BEQ


            Men du verkar ju jobba stenhårt på att få upp ditt antal inlägg? :D


/BEQ

host host.. men titta! där står ju min kilkenny :p
(nä.. jag jagar inte pc nu mer.. tröttnade på americas army forum)

BEQ

Apropå flygmuseets roll-out såg jag deras annons i länstidningen idag. Precis som förra året erbjuder de en stunds spaka-själv i en Cessna 172. Det är bara det att de precis som förra året också skrivit den texten till en bild på en J 29. Det måste finnas folk som blir missnöjda.


/BEQ

ft

Erbjöd de spaka själv i en J29 skulle jag vara där om jag så var i Australien för tillfället! :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

F16_Filur

Skulle vara kul att se någon som enbart har flygsim bakgrund få spaka en J29 själv... :)  fast kanske inte när det bara finns en i flygande skick:-OO

Hittade för övrigt en trevlig Tunnan bok här:
http://www.margie-bookshop.se/

(obs syftade inte på dig ft)

BEQ

Tyvärr ctrl och Dubble0Zero... Jag var på bal i Uppsala igår kväll och det blev ingen möjlighet att hinna tillbaka till Västerås.


/BEQ

Dubble0zero

Det var trevligt i alla fall...
Fast jag fick inte tag på Ctrl, jag ringde två gånger, några signaler gick fram, men sen så dog mobilen (jag måste skaffa ny snart :-OO )...
Men, jag hade det trevligt i alla fall...
En kompis var med, och vi gick runt och kikade på diverse motorer (hans stora intresse), samtidigt som vi kollade på flygplanen...
Och så fick vi en trevlig MC färd dit och hem... :D
...000... =)

Dubble0zero

...000... =)

BEQ

Min uppflygning skedde i en svårt överviktig PA-28... :-OO  så det är ju inget problem... :D

/BEQ