News:

No significant change

Main Menu

Nu är sommaren här!

Started by ft, April 18, 2004, 18:21:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

ft

QuoteOriginally posted by ctrl
...inga kytt i luften.

Fy bubblan så tråkigt! :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

BEQ

Ja, gräsfält är intressant. Har bara provat med PA-28 och då var det två steg klaff, bromsar, fullt höjdroder, fullgas och bromsar släpp. En rätt intressant upplevelse må jag säga.

Siktar på lite PA-28 och Katana till veckan.


/BEQ

ft

#18
QuoteOriginally posted by BEQ
Siktar på lite PA-28 och Katana till veckan.

Fy BEQ, inte skrämma privatflygarna! :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

BEQ

#19
Är det nu på söndag? Darn.. kommer nog att vara lite småsvårt bakis då eftersom jag ska på bal på lördag i Uppsala. Typiskt att det ska krocka. Det vore kul att träffas annars. Finns det någon affischering någonstans på nätet så man vet vad som gäller? Kanske får se till att urnästla rätt tidigt på söndagen och pallra mig iväg till Hässlö. Jag skäms fortfarande för förra året då jag lurade dit Double0Zero och sedan glömde mobilen hemma så att jag inte kunde kontakta honom på plats. X-(


Är det förresten någon som har tillgång till en manual till en Katana DV-20? Jag har kollat diamonds hemsida, men just den finns inte online.


/BEQ

Apropå nåt jävla lasersikte... Det låter som att det är dags för lite utbildning för ctrl... :)

BEQ

Pma ditt mobilnummer så ska jag försöka dyka upp i alla fall en stund.


/BEQ

Dubble0zero

Hehe BEQ, det var ingen fara med mig, jag hade trevligt i alla fall... :)
(hade varit kul att ses, men ingen större skada skedd... ;) )

Hmm, nu på söndag, vad jag vet så har jag inget för mig då, så vi kan väl göra ett nytt försök att ses...
:)

Jag har ingen av era telefon nummer, så vi får väl PMa om de...
...000... =)

Oden

Får en otäck känsla av att ni gubbs faktiskt släpper tangentbordet?





men jag har naturligtvis fel :D

/Oden aka "Kan man inte göra det med tangentbort ska det inte göras överhuvudtaget"

BEQ

Men du verkar ju jobba stenhårt på att få upp ditt antal inlägg? :D


/BEQ