News:

No significant change

Main Menu

Messing, igen...

Started by TrakDah, February 20, 2004, 14:53:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TrakDah

Bra, då vet vi alla vad vi alla tycker om MP i snitt: illa.

...och vad anser vi alla om att Messing uttalade sig om BigBrother-inslaget utan att ha sett det?

*hint hint*

/TD

ft

Ptja, utan att ha sett BB-inslaget ELLER Messings uttalande så är min bestämda åsikt att...

...åh nej, den lätta går jag inte på! :D

/ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Clark

QuoteOriginally posted by TrakDah
...och vad anser vi alla om att Messing uttalade sig om BigBrother-inslaget utan att ha sett det?

*hint hint*

/TD

Bara en fråga: I din första post så säger du att "Maritha Ulvskog inte ens har sett inslaget", vilket får mig att undra vad Messing har att göra med saken?
Personligen tycker jag inte om någon av dem, men det låter lite konstigt.

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Jotte

Nähä TD, tro inte att du ska få oss tillbaka på ursprungsämnet igen.... här diskuterar vi nämligen "helt andra saker".... :D ;) ;)

Efter som jag inte sett vare sig BB (ryser vid blotta tanken) eller hört Mässing/Ulvskog (vem det nu var) uttala sig så får jag gå på fts linje. :)

TrakDah

Clark:

En typisk klantighet av mig.

Det är självfallet bara en person det hela ska handla om, och vilken av de två det gäller ska jag berätta nu

(trumvirvel)

Marita Ulvskog!

Jag vet faktiskt inte varför jag skrev messing alls... Måste vara nåt djupt rotat hat som jag inte visste om själv :)

Messing är härmed friskriven i denna fråga: det handlar om Kulturminister Ulvskog så klart - eftersom det var hon som uttalade sig om Hotet och allt.

/TD

ft

Och han klagar på att vi driver av ämnet... tsss! :D

"You Messinged up, my good TD!"

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Ulvskog... det hör man ju på bara namnet... :)

Nä gubbar, jag tvingas konstatera att vi har en differentierad syn på vissa framtidsfrågor. Det kan ha att göra med att jag läser en utbildning som fokuserar på sociala frågor och barnens framtid, framför teknik (om vi inte pratar teknik i bygelhästen), bomber och granater. Självklart är jag inte den siste att erkänna att en rejäl tryckvåg, gärna synlig, får det att resa sig lite i brallan. Men jag tycker nog att det känns mer framtidstryggt att tänka sig en värld där så lite våld som möjligt existerar och där vapnen hamnar på museum... faktiskt.

Hur som helst så hycklar jag inte med min lilla dubbelmoral... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Obizzz

Jag har också spår av Horizons dubbelmoral :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst