News:

No significant change

Main Menu

Satan, vilken usel produkt

Started by BEQ, February 17, 2004, 22:41:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ft

Vilka forcemoddar finns det idag? När jag har ny bil, ny hoj, endurohoj, TIR och allt annat så skall jag köpa en... :-OO

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

F16_Filur

I den ordningen ft... ? :) Glöm inte det hjälmmonterade siktet till enduron.

Fick mail från Ian idag, senaste Nxt moden som ska vara billigare kostar 470AUD (2750:-)

The original U-2 was $650 = 3800:- (förstår att du förträngt det Bax ;) )

Sen för att Nxt moden ska funka behövs Hallsensorer från CubPilot. Pris joystick: 100USD + Trottle: 70USD  + frakt

Jag vet inte, än så länge har jag bara köpt IanÃ,´s aluminumhållare för speedbrake och dogfight switchen.


Horizon

QuoteOriginally posted by ft


            Vilka forcemoddar finns det idag? När jag har ny bil, ny hoj, endurohoj, TIR och allt annat så skall jag köpa en... :-OO

Ursäkta trådkapningen men köp KTM för enduro. Jäkla fin maskin i skogen. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mikke_EAF331

Jag köpte min ÃÅ"ber-2 begagnad här på NOSIG och även om det kostade inser jag nu att det var ett klipp. Nå, det var ett klipp redan innan jag visste vad den kostade ny, för det är ett sånt oerhört lyft i känslan i Cougar!

Innan hade jag själv moddat min Cougar ungefär som orginal ÃÅ"ber, och visst blev det bättre, men fortfarande långt ifrån lika bra som ÃÅ"ber-2...
Mikke_EAF331, C.O. EAF

Flanker35M

S!

Har ÃÅ"ber2 med hall-mod installerad på min Cougar, funkar smidigt o flygandet är lätt med den. Jag började modda min med originala ÃÅ"berMod och sen beställde jag ÃÅ"ber2 (#30). Som  original är Cougar visst inte bra, men om man vill modda den så är den perfekt, finns ju bara saker man kan förbättra på den :p Sista mod jag ska köpa är hall-pot till throttle, men den funkar fortfarande så ingen brodska...
~Let Chaos Entwine On Defenceless Soil~
Dimmu Borgir, that nice Norwegian folk music band

F16_Filur

Jag står hela tiden och väger om jag ska fortsätta satsa på Cougarn eller sälja rasket och köpsa CH rakt av (dagens i-landsproblem).

Undrar för mig själv hur mycket centrumspel som skiljer olika exemplar åt på Cougarn?

Sen vill jag passa på att fråga de som testat CH hur deras programmering står sig mot TMÃ,´s? Av någon märklig anledning har jag börjat gilla Foxy.

Slammer87th

Jag kör RealSimulators FCC och är oerhört nöjd med Cougar i moddat skick! Precisionen och känslan är helt suverän. Det lilla jag kör prop tycker jag det är helt ok även om jag sannolikt hade lutat mer åt ü-modden om det var huvudsakligen prop som gällde!

Obizzz

Jag tycker också forcemodden funkar bra i prop, oavsett flygplan styr man ju ändå mer med kraft än förflyttning
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst