News:

No significant change

Main Menu

Nytt LAN i Halmstad

Started by Swebeast, February 12, 2004, 22:50:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Bax

QuoteOriginally posted by Swebeast
Torsdag: Alla kanske inte har kommit då
Fredag: Alla vill meka och komma igång med sina prylar
Lördag: Alla vill meka och komma igång med sina prylar :p :D
Söndag:ÅÅHH NEJ!

LOL

Kolla PM Maverix !
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

Swebeast

Grillningen är nu planerad till fredag kväll (om vädergudarna är med oss och det är de för det är ALLTID fint väder när jag spelar :p ).

Medtag egen "hallonsaft" om ni har för avsikt att bli knäsvaga (bolaget har öppet som vanligt på fredag men stängt på torsdagen).

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Obizzz

låter kanon, jag ska be till vädergudarna :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Swebeast

Hmmm...känns som om mycket information är spritt över sidorna nu...Mr Jim har du förslag på lösning som gör infon mer lättöverskådlig?

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

deBug

Ni som ämnar köra LOMAC, vilket flygplan vill ni helst flyga? Kan vara bra att veta nu när jag sitter och knåpar på missions :p.
/A
Jag flyger helst Su 27:an om jag får välja med kan ta vad som helst med röd stjärna på.
Situationskarta för uppstarten finns här
Coolt ! ser fram emot i LOMAC dina nya missions, men du behöver inte snickra allt själv Anders, det går säkert att hitta lite bra missions på nätet också.

By the Way, hittade ett GForce 2 PCI på Jobbet som jag stoppade i LOMAC servern. Snickrade färdigt HTML sidan oxo, den ligger  
här.
Så LOMAC servern är klar till 95%, KeyCat fixar OFP NOSIG Packen under veckan.
Om man vill ligga steget före så kan man tanka ner den innan LAN:et så har man ett bekymmer mindre.

Jag har övertalat en kompis att han inte behöver sitt Geforce PCI kort under de närmaste två veckorna :D så det löser sig med kort till FALCON servern oxo.
Beräknar ha den uppe om ett par dagar.

deBug

*(alt. trådlöst nätverkskort? - deBug/Maverix är detta lösbart? Börjar ju bli i ropet nu)

/A
Jo, jag har redan lagt undan en 3Com Router för det ändamålet samt ett par kort för de som inte har det i sin dator.
Den kör 50 MB men är även kompatibel med 11Mb så det bör gå bra att spela över den om man inte orkar dra kabel till datorn.:D

deBug

QuoteOriginally posted by ctrl

Hmm... jag hoppas ju få alla i samma rum och i största möjliga mån lira samma sak samtidigt. Om inte så vill då jag ha alla flygare (falcon, fb, lomac) i samma rum :D
Håller med, roligare om alla sitter i samma rum.
Även om vi skulle köra några rundor i olika spel, så tror jag det funkar så länge alla kör TS.
//deBug

KeyCat

Ni som ämnar köra LOMAC, vilket flygplan vill ni helst flyga?

Föredrar MIG-29:an men om inte patch 1.02 släpps innan den 20:e blir det nog marginellt med LOMAC för min del eftersom 1.01 tyvärr har ett par "showstoppers" :-/

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<