News:

No significant change

Main Menu

Online nu

Started by Swebeast, December 08, 2003, 08:46:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Ni som är intresserade av lite seriös LockOn-flygning (hur seriöst kan det bli när jag är med? :D ) i helgen kan väl skriva något här eller kika in på TS2 Gbg under dagen/kvällen. Tänkte vi kunde köra lite coop i F-15 (snälla, det är den enda maskinen förutom A-10 som jag kan flyga :)) och göra luften osäker för ryssarna.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

BEQ

Nä. Det blir det inget av med. Jag hade planer på det igår, men då skulle du ju gulli-gulla enligt ctrl.

Horizon

Vad är detta? Gulligulla? Vi skulle se en film med några kamrater... och det var aldrig tal om LockOn. Ctrl skrev Forgotten Battles. Hade ni sagt att det var LockOn hade jag nog prioriterat annorlunda. FB flyger jag varje dag...

Men du kanske skämtar?

Horizon

Vill någon lira online i helgen är jag på. Testade S77th's server tidigare idag, men den fetlaggade ur totalt, så det blir väl till att köra något av de uppdragen jag har tankat ner kanske?

BEQ

In, om en stund. Måste hålla Cougarn igång så inte pottarna får spel. Den har stått nu i en månad.

henk

Jag är gärna med på lite LOMAC också förutom OFP, men går det inte att ordna en IRC kanal för NOSIG? Det vore så mycket smidigare :)

Phlerp

Det var länge sedan det hände något på den här fronten. Jag har tyvärr missat allt online flygande med Lomac tidigare. Men jag är ruskigt sugen nu.

Lupson

Hoppa in på TS någon kväll, jag känner också för att damma av Lomac lite grann, man kan faktiskt ha riktigt kul både med dogfight men kanske främst coops. Kan dock inte lova att jag är online förrän tidigast söndag kväll....sen vill man ju hinna med lite Pacific Fighters också..och Hearts of Iron 2...och koda klart nosig2...och umgås med sina vänner..och just det....jobba.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X