News:

No significant change

Main Menu

Online nu

Started by Swebeast, December 08, 2003, 08:46:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lupson

Jag är givetvis intresserad, men jag åker på semester till finland och Su-27:ans hemland tills på måndag, så det får bli nästa vecka för min del.

Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

KeyCat

QuoteJag hittade en server i helgen där man körde uppdrag lite mer åt IL-2-hållet.

Låter som det rör sig i rätt riktning. Hoppas att LOMAC kan replikera (scriptade) IL2 uppdrag på ett eller annat sätt så att det blir lite mer mening och taktik i flygandet.

Skall jag vara ärlig så är jag redan trött på de "airquake" servrarna som jag varit inne på hitintills.

PS: BEQ, se till att snurra igång OFP och haka på på lite tank action senare ikväll....

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

deBug

Jag är gärna med er i kväll på OFP KeyCat, Jotte etc .
Slå en signal KeyCat om det blir något.

BEQ

Ja, det låter trevligt, men ikväll ska jag se Framom Främsta Linjen med farsgubben. Det får bli en annan kväll, men jag har länge sett fram emot OFP-spelande av samma kaliber som vi hade förra vintern :D

Horizon

Skön historia BEQ, visste nästan direkt hur det skulle gå med ryssen efter att ni hade "mergat" (tänker på Lupsons bråk med en Su-27 när vi flög tillsammans). :)

Var det någon som sa att A-10 var en lätt match i A-A? :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

BEQ

Horizon

Satt bara och väntade på den där kommentaren... men så är det väl om man bjuder in för tydligt. :)

Horizon

Finns på TS2 Gbg för lite flygning om någon känner sig manad. Väl mött!