News:

No significant change

Main Menu

Vad ska man säga?

Started by Phlerp, November 26, 2003, 17:42:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Phlerp

Ja, vad ska man säga?....

Fluff

Fattar inte att alla missat att LO-MAC släppts.

SKANDAL!!!


:D

/fluff
Odi profanum vulgus, et arceo

bALoO

Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Lupson

Nej, här har man ingenting missat...
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

Missat? Ni verkar vara de som missat mest... Vi andra formationsflyger å det vackraste i LOMAC sedan ett par dagar tillbaka. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Phlerp

Naturligtvis syftade vi på den totala avsaknaden av inlägg om lomac. Själv kan jag bara tolka det som att alla missat releasen :D :D :D

griffin

Jag håller som bäst på att bli kompis med det. Lite kinkigt sådär... hackar bra duktigt i högre upplösningar och verkar vara tämligen kraschbenäget...
snappahead

griffin

Får jag fråga, är det fler än jag som har allvarliga problem med simmen? Förutom att det hackar ganska lätt (ok, jag kan ju dra ned på grafiken men *lite* borde man väl kunna ha tycker jag?) så har jag problem med kontrollen av plan.

Ok, jag suger på att flyga (gör det hellre än bra) men SÅ kass är jag väl inte. Har lekt lite med att ändra deadzone på axlar och testa olika "kurvor" men jag tycker ändå planen beter sig skumt. De drar åt olika håll och jag får Rådström med Jas-1 i Linköping att framstå som en stabil oljetanker i jämförelse när jag försöker landa. Vad har jag missat? Jag menar, det *går* väl att flyga ett plan rakt fram utan att röra stickan?

Sen tycker jag menyerna reagerar lite segt, att de slarvat med många smådetaljer som att text inte får plats i rutor mm. Detaljer, men det känns verkligen som om pengarna (eller förläggarens tålamod) tog slut innan spelet var klart.

Vad har ni andra för problem om några, och har ni kommit på några lösningar? Jag kommer *inte* köpa spelet om det är så här för hur gärna jag än vill lira så går det helt enkelt inte som det är nu. Jag pyntar inte för ett spel där jag bara kan njuta av flygningen med autopiloten på...

Och ja, jag borde väl åtminstone ha hyfsad prestanda med spelet även om det är senaste ropet på spelet... fan, det är ju datorn med. Jaja...
snappahead