News:

No significant change

Main Menu

LAN Halmstad

Started by Swebeast, June 23, 2003, 21:16:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Assassin

Hm, Korea 2005 är mycket svårare än standard Korea eller?
Jaja, jag agerar måltavla.. när ni ser en massa flak som ligger utanför den vanliga kursen så är det jag som åkt vilse och drar åt mig elden så ni kan flyga vidare och skjuta ner Horizon innan han skjuter ner Maverick som kommer då skjuta ner någon annan. :D

Nah, skämt åsido, jag gillar LANen. Man lär sig så otroligt mycket varje gång. :)
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

zebra

För ett par lan sedan så hade vi peruk och lösnäsa till de/dem som tabbade sig med att pricka en friendly. :)  Man kanske skulle hitta på en ny "belöning" för den som gör det....  Ser ut som om det kunde bli en del belöningar.... :p

z.

Maverix

Och avslöja villken sopa man egentligen är?  Nej tack.:D

Maverix

zebra

Samma här,,, tror aldrig att jag vunnit en human dogfight. :-/
Lätt att vara kaxig o fega i BVR,,, men så snart man ser fi i vitögat så är det kört.:-I

Men visst skulle det vara kul med en human fight.. men inte som förra gången då vi körde dogfight 2v2 och jag kom på (efter 20 frustrerande minuter) att alla körde med labels utom jag. Tror tusan att ni kunde identifiera på håll. Själv så visste jag inte vad som var friendly eller foe innan jag  hängde i skärmen....

z.

Horizon

#52
QuoteOriginally posted by zebra


            Hårizonten,,, du vet väl att du hela tiden kommer att få gå som "lead". :)
Det är ingen som vågar ha dig bakom 3/9-linjen.

z.


Nåväl... så länge ni skickar Boban på uppdrag i en helt annan världsdel än där vi är och krigar, är jag nöjd. Annars finns ju alltid risken att missilerna kommer vinande när man vänder tillbaka för att skydda sina kompisar! :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Bax

En 2 team TE vore inte helt fel men då skulle vi göra det seriöst t.ex. Vi hittar någonstanns med flera baser i närheten - ena laget ligger i BARCAPs och vet inte vilken eller vilka av baserna som är mål.
Antingen så flyger alla F-16 med labels eller Mig-29 versus F-16 utan labels.

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Maverix

Ärligt talat så tror jag inte vi kommer få tid till ctrlÃ,´s förslag, Campaignen kommer nog att ta en hel del av vår tid. (Om vi inte vinner den förstås).

Maverix

;)

zebra

Tror som Mav att det kan bli ont om tid,, men Bax idé låter kul. Tror dock inte på att några flyger Mig29 eftersom modelleringen är dålig och den som sitter i en Mig29 kommer att dra det kortaste strået.

z.