News:

No significant change

Main Menu

LAN Halmstad

Started by Swebeast, June 23, 2003, 21:16:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

zebra

:p  Full fart när Hårizonten brakar loss i debatterna...:D

z.

Bax

Ser mycket bra ut :D  3 st 4-ship flighter vore idealet !

En dröm vore förstås om man haft någon som STRIL, det finns ju möjlighet i SP3 att få ut en radarbild.

Jag tycker också vi borde använda mer bullseye eller komma överens om landmärken som vi ger kodnamn så det blir lättare att ge positioner.

Fan, man får ju adrenalin bara att tänka på det !

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Bax

Swebeast: Vad är idealet för antal deltagare med tanke på lokal / Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Swebeast

Tja, när vi körde Operation Flashpoint senast så var vi ca 14 st (Falcon-prylar tar iof lite större plats :D )....men....vi har ytterligare två lika stora salar i nära anslutning.....:D :D :D :p  så platsbrist kommer det nog inte att bli, keepÃ,´em coming.....

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Horizon

#36
Nä nu jävl... ge fan i att editera mina inlägg Boban... så vida du inte bytt namn hos Skattemyndigheten så klart... tror nog att alla vet vad du heter ändå... ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

zebra

QuoteOriginally posted by Horizon


            Nä nu jävl... ge fan i att editera mina inlägg Boban... så vida du inte bytt namn hos Skattemyndigheten så klart... tror nog att alla vet vad du heter ändå... ;)

Ser ut att bli ett intressant/spännande lan. :)  Tror att det kommer att smälla här o var
i luften.....

z.:p

Assassin

Fast jag har fortfarande inte lyckats fixa transport. Någon vänlig själ som vill ställa upp? Bax? :)
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

Bax

javisst Assassin vi kan samåka !
mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW