News:

No significant change

Main Menu

LAN Halmstad

Started by Swebeast, June 23, 2003, 21:16:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Lupson

En extra TP-kabel hade suttit hallon. Har bytt leverantör till Bostream, och den kabel som medföljde var bara typ 1 meter lång. Den gamla långa till Comhem-grejerna har jag krängt.

/Lupson
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Maverix

Status Deltagare:

Summerat följande:

Ctrl=95% (Judas the PPL Pilot.. a dangerous combination)
Bax=99% (The traffic pilot)
Assassin=99% (The one)
KeyCat=95%
SledgeHammer=51,3% (Hammaren)
Lupson=75%
Obizz=99%
Horizon=90% (Levande måltavlan)
Zebra=50%
Maverix=99% (Trigger happy son of a *****)
Swebeast=100%
RedOne=90%
Andreas=??? (Kom igen nu, du kan åka med mig & zebra)


Maverix




Horizon

#66
Boban, u R dEaD mEaT ... ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Maverix

Det tråkiga är att zebra kanske ska iväg på en tjänsteresa den helgen, så han är nerskriven till 50% fram tills han definitivt vet.

Maverix:-X :-X

Horizon

Säg till Sandro att han kammar sig och ställer in resan. Blir chefen lack på honom vidarebefordrar ni alla hans samtal till mig... det ska nog ordna sig... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Maverix

#69
Will do.;)

Maverix

zebra

Precis landat hemma efter 3 dagar i Finland. Spenderade 2 dagar i Kuopio,,, där jag till min glädje märkte när vi landade att det var en flygbas... Såg inga F18 men frågade taxi-killen som inte fattade varken svenska eller engelska,, men på något sätt pressade han ur sig "Hornuettiiii", så jag antog att jag hamnat i paradiset.

Fick en del problem att hålla en proffsig presentation inför mina (potentiella) kunder då jag samtidigt idkade luftspaning mellan sälj-argumenten. Men vem bryr sig om 10 år.

Väl tillbaka till hotellet spenderade jag eftermiddagen jobbandes på bakgården,,, med sjöutsikt och vackra skogar då  en 1st F18 dånar förbi i en stadig vänstersväng för att lägga sig i läge för "finals". Äntligen har man fått se en F18 live,,, Lite komiskt då i dagarna läst ut Bandits & Bogeys för andra gången... Slukade den på 1,5 dag... Måste säga att det var ännu bättre denna gång än första gången för ca 1,5 år sedan.

Hårizonten,,, Tackar för din omtanke,, men det ser inte bra ut. Jag är inbokad på resa och därmed så blir schemat för tajt... Blir det ändring så kommer jag,,, men det ser tyvärr inte ljust ut... Så inget lan för "randiga hästen" den här gången heller,,,,

Dax att hoppa i slafen...

z.:-Z

Maverix

Status Deltagare:

Summerat följande:

Ctrl=95% (Judas the PPL Pilot.. a dangerous combination)
Bax=99% (The traffic pilot)
Assassin=99% (The one)
KeyCat=95%
SledgeHammer=51,3% (Hammaren)
Lupson=75%
Obizz=99%
Horizon=90% (Levande måltavlan)
Maverix=99% (Trigger happy son of a *****)
Swebeast=100%
RedOne=90%
Andreas=??? (Kom igen nu, du kan åka med mig & zebra)


Maverix