News:

No significant change

Main Menu

LAN Halmstad

Started by Swebeast, June 23, 2003, 21:16:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RedOne/ zalzam

90%  :)  :)  :p
"Det tar sig sa brandanstiftaren" :p
------------------------

Lasse Sandberg

Maverix

Summerat följande:

Ctrl=95% (Judas the PPL Pilot.. a dangerous combination)
Bax=99% (The traffic pilot)
Assassin=99% (The one)
KeyCat=95%
SledgeHammer=51,3% (Hammaren)
Lupson=75%
Obizz=99%
Horizon=90% (Levande måltavlan)
Zebra=99%
Maverix=99% (Trigger happy son of a *****)
Swebeast=100%
RedOne=90%
Andreas=??? (Kom igen nu, du kan åka med mig & zebra)


Maverix

Lomez

Skulle verkligen va kul att fara ner på lanet med er. Men så långt ner?.., :-/ själv bor jag strax söder om örebro och skulle det anordnas lan alltifrån jönköpingshållet eller sthlmshållet så skulle bli lättare härifrån, vi e 4-5 personer härifrån (STRIL) som gärna hänger på till nästa gång förhoppningsvis vid närmare orter..och jag e nästan säker på att vi kommer bli ännu fler pga av mer möjligheter från norr! ;)


..fast man vet ju aldrig..kan ju få nåt tokryck o fara ner ändå. :-OO

Horizon

Söder om Örebro är ju inga problem, se på ctrl som åker land och rike runt om det så bara pratas lite tyst om ett LAN... ;)  :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lomez

#60
Nej jag är inte mycket för billåka även om jag har åkt längre sträcker förr, men örebro halmstad är dock inte någon brutal sträcka, dessvärre handlar det om 2 dagar. 5 timmar är halva dan, + 5 timmar hem, sen jobbar jag till 17 om dagarna, så det blir tajt.  hadé varit en längre period lan så hadé det nog varit bättre, Men som sagt så får vi se hur många det e är härifrån som kan slita sig dessa dagar, skall göra ett försök! Vore ju faktiskt synd att missa lanet nu när det e så många som e på och så har man ju chans att träffa alla i verklighet här från forumet! ...flygnördar.. ;)



ge mig en ferrarrrriii

:D
Lomez

Jotte

Jodå det kan man visst ctrl. :D
LANarkoman skala från 1 till 5... ju lägre dessdå "sämre" ctr... ehh kontroll på LAN begäret. ;)

Grad        Betäckning
5            full-ctrl
4            delvis-ctrl
3            nära-ctrl
2            o-ctrl
1            förlorad-ctrl
...
0            noll ctrl  även betäcknat the real ctrl (tm)
.....

;)

Inte illa ment Magnus. :)

Maverix

Följande utrustning kommer jag att bistå med:

1. Falcon server 1.3 Ghz AMD, 768 Mb RAM (Win2000)
2. Teamspeak2 Server 1.2Ghz PIII Dell Latitude 512 Mb RAM
3. 24 portars 100 3Com Switch (Ta gärna med egna switchar, det kan behövas)


Maverix


Swebeast

Lysande Maverix!!

Jag har själv en 8-portars hub om det skulle behövas + Dell 1.13 GHz bärbar som kanske kan nyttjas till något.....sedan har vi ju IT-skolan bara ett stenkast härifrån så om det är något mer vi kan tänkas behöva så hojta till (helst innan fredagen) så kan kanske HotShot prångla ut lite grejor. :p

Hmm..jag vet inte om jag nämnde det tidigare men det har ju kommit önskemål att spela andra spel än Falcon den helgen (inte folk från detta forum) men jag har tydligt poängterat att då får de sitta i en annan lektionsal...åtminstone på ett separat nätverk.:D Vem vet...alltid kan man ju rekrytera någon ny nyfiken filur...;)

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC