News:

No significant change

Main Menu

Något att se på TV?

Started by Mr Jim, June 01, 2003, 20:50:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bulletproof

#200
Ngn som såg detta:

http://www.tv8.se/index.php?option=com_content&task=view&id=4161&Itemid=0

Ngn som bandade?

/SgtBulletproof


Hmmm... Bakom intranätbrandväggar och annat skydd på jobbet så vet man inte alltid om inlägget har trängt igenom... Men denna gång gjorde det visst det mer än 1 gng... sorry 4 that

/Sgt BP

Mupp

Discovery, världens främsta grävmaskiner idag, precis nu! Alla måste titta!

Horizon

För jäkla fint, men var det inte lite produktplacering Alabama där på slutet. De sa ju inte ett endaste styggt ord om den där lilla traktorgrävaren. Nä, då tycker jag att den där japanska bulldozern var coolare. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Jag måste faktiskt gilla valet som nummer 1. Vad är några få fjuttiga moster när man kan översvämma dem med miljarder av specialanpassade minifjantar :D
Mvh  - Stefan -


Mupp

Jag saknade nån svensk snygging på listan, och sen skulle jag vilja slå översättaren med en käpp. Och precis som Horizon så var det lite väl mycket reklam där i slutet, JCB är ju skräp, det vet ju varje svensk. Annat än det, klar femma för initiativ, jag tycker om discovery, dom retar inte nördar som alla andra människor gör.

deBug

#205
QuoteOriginally posted by Mupp


            Jag saknade nån svensk snygging på listan, och sen skulle jag vilja slå översättaren med en käpp. Och precis som Horizon så var det lite väl mycket reklam där i slutet, JCB är ju skräp, det vet ju varje svensk. Annat än det, klar femma för initiativ, jag tycker om discovery, dom retar inte nördar som alla andra människor gör.
Någon som såg listan över bästa fightern?
Discovery placerade f22:an på 10:ende plats ! Pannben!
Som etta så placerade de Mustangen, OK den var väll helt OK men va fan!
Och hur många ryska plan fans på listan ?? Noll!
Skandal! Ja menar, de hade med f4;an men inte Su27;an ??
Nä Discovery, sluta käka svamp och kom med i gamet!

Andreas

#206
de hade väl med en mig 19/21 på den listan också?

edit: utelämnade ord...
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Dubble0zero

Mig 21an var med, den kom trea tror jag...
...000... =)