News:

No significant change

Main Menu

Ny dator

Started by griffin, April 14, 2003, 14:01:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Horizon

Köp du de där tuffa minnena med svarta kylflänsar på. De var coola... :)

Cougar är säkert roligt, men är det värt pengarna? Jag tycker att den verkar paja sönder en hel del, men det är bara vad jag läst här. Är inte Saitek ett bättre alternativ när du inte flyger så mycket? Hehe, nu får jag väl hela högen på mig för att jag baktalar Cougar... :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

Ja, jag vet inte vad gäller Couger. Hur flott det än är kan jag inte med handen på hjärtat säga att jag lirar så mycket eller seriöst. (Jag är ju bara här för att skriva långa och jobbiga inlägg)

Det kanske ändras om jag nu köper en dator, men men... jag är inte säker längre. Vet inte ens om jag orkar bry mig om en X-45:a. Nån cyborg 3D eller motsvarande duger säkert...

Nu blir jag väl utesluten ur gemenskapen, om jag nu inte redan var det :p :) ;) :D
snappahead

Jotte

Kika om Dustin har kvar MS Sidewinder FF 2 för 430 pistoleros.
*Kikar* Japp visst har de det :D
HÄR
Vissa "andra" affärer försöker prångla ut dessa för 3-4x den summan. Det värst jag sett är 1400 kr exkl frakt.

Assassin

Jag gillar min X-45'a annars starkt. ;) Hur bra joystick som helst som Datorbutiken direktbeställde åt mig. :) En throttle gör MYCKET i flygspel.
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

griffin

FÖrvisso, förvisso. Jag är ju X35 användare så jag vet. Men... 500 för nåt helt ok, 1200 för nåt lite bättre och 3500 för det bästa. Vet inte...

Nåja... en sticka blir det förr eller senare. Nu skall jag spika de sista detaljerna på datorn först, så det finns nåt att spela på. :D
snappahead

griffin

#61
Hmmm... datorbutiken säljer X45 för 799:-. Det känns som mest prisvärt, Sidwinder i all ära (tack Jotte för tipset ändå).

Fan, då får jag ju inte Combat Simulator med... attans :D Nej, nu skall här brännas pengar - jag har bestämt mig för vad det skall bli.

Tack alla för goda råd och engagemang! Nu är fas 1 över... läsa på, fundera, bestämma, ha ångest och beställa. Nu kommer fas 2, den värsta. Vänta. Fas 3 vågar jag inte tänka på... sätta ihop och se om det funkar.... hua!

EDIT: nu var orden iväg. oh my...
snappahead

Horizon

Heja Griffin, du ska se att det kommer att gå bra! Skulle det skita sig en aning vid montering och uppstart, så har du ju några av oss här som kan vara med och klura! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

ctrl, ge mig modellnummer och BIOS version så ska jag rota lite...
Mvh  - Stefan -