News:

No significant change

Main Menu

HGB LAN'et

Started by Assassin, February 23, 2003, 17:28:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Swebeast

Håller med min vapendragare RedOne och tackar för ett MYCKET gott mottagande i lördags. Kul att se er i "den riktiga världen" :p Ni gav ett mycket proffsigt intryck och det var ett rent nöje att sitta och titta när ni "kicked some Red butts".

Ser fram emot ett anordna ett LAN-meet tillsammans med er på FMHS (Försvarsmaktens Halmstadsskolor) framåt vår-sommar .

Jag tog lite bilder under besöket som jag lagt upp på LAN meeting HBG tyvärr så missade jag namnen på vissa av er...förlåt....jag sparkar mig i ändan och kastar mig ner på golvet och gör 50 snabba.....skriv gärna till mig så går jag in och gör ev. ändringar. :-OO

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Andreas

På LAN Hbg 002.jpg återfinns Fozz sittandes framför sin burk.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Mr Jim

Trevligt med bilder på gubbarna! Sprider runt till alla kvinnofolk jag känner här uppe ;)

http://w1.351.telia.com/~u35116965/Lan%20HBG/LAN%20Hbg%20003.jpg

Den var tuff, vad är det jag ser till höger om Overhead:en? Verkar som anordnarna varit fruktansvärt seriösa, ni skulle ha skrivit till PC Gamer eller liknande tidning för reklam, kanske till nästa LAN!
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Obizzz

japp de hade gjort ett kanonjobb med allt det där...

"lapparna" som sitter på vägen är inplastade bilder på alla flygbaserna där man ser status på dem och hur många fpl som finns och av vilken typ efter varje uppdrag gick vi igenom dem via intel i F4 och uppdaterade informationen med whiteboardpennor...
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Bax

QuoteOriginally posted by Obizzz

en som kan vara värd att titta på är den här eller hur Bax? ;)

http://ronin.redback.inficad.com/Obizzz/Sites/hbg_feb_2003/5%20agm88%20at%20Obizzz.jpg

Gissa om jag blev förvånad när du dök upp i HUDen med en target box på. SHIIIIT, tänkte jag å slog om till weapon view och såg då att den gick ballistic med en gång - huuu !

I övrigt så tackar jag samtliga för en trevlig helg och ett extra jätte tack till Zebra och Mav för all organisation.
:D
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

Mr Jim

Ctrl är hemskt lik vår amerikanska fotbolls tränare, respekt! Kör Bax utan tangentbord? Och värsta stolen!Och ser jag en F4 manual spiralbunden! Respekt igen! Och värsta porrbelysningen, fan vi måste ha dit media nästa gång! Kanske nån brud också? ;)

Hehe, bra jobbat!
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Obizzz

bax körde med ett trådlöst tangentbord som låg vid sidan om han håller på med en ICP och lite andra paneler som ska ersätta det :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst